Menu

تماشا کنید: ویدئو 10 دقیقه‌ای از بازی Paper Mario: The Origami King

به گزارش پردیس‌گیم، بعد از رونمایی غافلگیرانه نینتندو از بازی Paper Mario: The Origami King، مشخص شد که این بازی در ادامه این ماه عرضه خواهد شد. نینتندو در حال حاضر سرگرم بازاریابی و تبلیغات این محصول است و ما شاهد ویدئوها و تصاویر زیادی در روزهای آتی خواهیم بود که این ویدئو 10 دقیقه‌ای نیز در همین راستا می‌باشد.

ویدئو مذکور توسط MSN و از طریق Engadet به دست آمده است. به نظر می‌رسد که محیط‌های درون بازی مربوط به اوایل آن باشد و ما شاهد دنیای شگفت‌انگیز بازی و طراحی بصری چشم‌نواز آن هستیم. در جریان این ویدئو ما شاهد چگونگی تعامل با دنیای بازی، مبارزات، درگیری با یک Miniboss و همچنین دیگر چیزها از قبیل آهنگ خواندن و حرکات موزون، و یک پایان‌بندی عجیب که بعید بدانم انتظارش را داشته باشید! شما می‌توانید این ویدئو را از اینجا تماشا کنید.

origami king

بازی Paper Mario: The Origami King برای عرضه در تاریخ جمعه 27 تیرماه برنامه‌ریزی شده است. ناگفته نماند که بازی مذکور انحصاری نینتندو سوئیچ می‌باشد. نمرات نقد و بررسی بازی هنوز مشخص نشده‌اند ولی رسانه معتبر فامیتسو نمره 9/9/9/9 و مجموع 36/40 را به بازی اختصاص داده است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.