Menu

کوچ نینجا به یوتیوب گیمینگ

به گزارش پردیس‌گیم، پس چند هفته گمانه‌زنی‌ مشخص شد که استریمر محبوب فورتنایت یعنی نینجا Ninja به یوتیوب گیمینگ نقل مکان کرده است. این اتفاق پس از فروپاشی میکسر و ملحق شدنش به فیسبوک گیمینگ صورت گرفته است. با توجه به اینکه نینجا و شراود Shroud (استریمر محبوب و بازیکن فوق حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی eSports) قرارداد انحصاری با میکسر داشتند، پس از فروپاشی این پلتفرم هر دوی این عزیزان اختیار تام داشتند که پلتفرم بعدی خود را انتخاب کنند.
بعد از مرگ میکسر، نینجا انتخاب‌های زیادی نداشت، زیرا در گذشته به طرز ناخوشایندی از پلتفرم استریم توویچ (Twitch) جدا شده بود.

Dr. Disrespect

البته با توجه به اتفاقات اخیر و مسدودیت مادام‌العمر حساب استریمر معروف Dr. Disrespect (که هیچ توضیحی برای آن در دسترس نیست)، خیلی‌ها گمان می‌کردند که توویچ این 2 استریمر محبوب (نینجا و شراود) را شکار کند تا جای خالی دکتر (Dr. Disrespect) را پر کند، ولی این اتفاق نیفتاد.
قرار بود نینجا امروز توضیحات تکمیلی را ارائه دهد، ولی ظاهراً هنوز قرارداد نهایی با یوتیوب بسته نشده است و مذاکرات در حال انجام است. به هر حال طرفداران این استریمر محبوب می‌توانند اخبار و اطلاعات این شخص را در کانال یوتیوب او و یا حساب توئیتری Ninja دنبال کنند.
خب دوستان نظرتان چيست؟ از علاقمندان به استریم هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.