Menu

شایعه: نگاهی بر ابعاد DualSense در این تصویر افشا شده

به گزارش پردیس‌گیم، قبل از این‌که شاهد رونمایی از PS5 باشیم، سونی در اقدامی غافلگیرانه از دسته PS5 رونمایی کرد. این دسته که DualSense نام دارد گرچه در نگاه اول از طراحی آشنایی برخوردار است، اما در حقیقت این طراحی بیش‌ترین تغییر را به نسبت دسته‌های قبلی و کلاسیک سونی دارد. تا کنون شاهد تعريف و تمجيد فراوانی درباره DualSense از طرف بازی‌سازان بوده‌ایم و برخی به خوش دست بودن این طراحی اذعان داشته‌اند، اما تا بدین لحظه ما فقط تصاویر تبلیغاتی و نمایشی DualSense را دیده‌ایم و از ابعاد حقیقی آن بی اطلاع بودیم. خوشبختانه به تازگی عکسی درز کرده است که ابعاد DualSense را نمایان می‌کند. اما این‌که این تصویر چقدر موثق است معلوم نیست.
منبع این عکس یکی از کاربران انجمن ResetERA می‌باشد، نکته عجیب ماجرا این‌جاست که هیچ توضیحی برای این عکس داده نشده است و خود شخص منتشر کننده نیز هیچ توضیحی ارائه نداده است. نکته جالب توجه ماجرا اینجاست که چند تن از اعضای انجمن به این نکته اشاره کرده‌اند که روکش آنالوگ‌ها به نظر فرسوده و کار کرده می‌آیند! (احتمالاً اشاره به این که DualSense برای مدت نسبتاً زیادی در اختيار این کاربر بوده است، البته اگر تصویر واقعی باشد.)

PS5 DualSense

چند هفته پیش هم ما شاهد افشای تصویری بودیم که گویا از خط تولید PS5 درز کرده بود و تا حدودی ابعاد حقیقی کنسول هم نمایان بود. البته آن تصویر مذکور توسط سونی تأیید نشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این تصویر واقعی است یا خیر؟ ابعاد DualSense از نظر شما مناسب است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.