Menu

اپیک گیمز از خود دفاع می‌کند: صحبت‌های قبلی‌مان ارتباطی با سرمایه گذاری سونی نداشته است

دو روز پیش خبر آمد که سونی 250 میلیون دلار در Epic Games سرمایه گذاری کرده است و مقداری از سهام این شرکت را به دست آورده. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt این اتفاق باعث شد که خیلی‌ها فکر کنند تعریف و تمجیدهای اخیر اپیک از پلی استیشن 5 تنها یک حربه‌ی تبلیغاتی بوده است.

مطمئنا در روزها و هفته‌های اخیر شاهد اخبار بسیاری بوده‌اید که سازندگان مختلف زبان به تمجید از اکس باکس سری اکس و پلی استیشن 5 گشوده‌اند، یکی از این کمپانی‌ها که صحبت‌های زیادی درخصوص PS5 داشت اپیک گیمز بود.

حال با مشخص شدن سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری سونی در اپیک صحبت‌های ضد و نقیض زیاد شده‌اند و اخیرا نیز کاربری در توییتر با طرح این ادعا گفته بود که تعریف و تمجید اپیک از سونی به این دلیل بوده است. اما Tim Sweeney مدیر اپیک گیمز در جواب این کاربر توییتر گفت:

"مباحث جدی درخصوص سرمایه گذاری پس از به نمایش درآمدن Unreal Engine 5 بوده است. گمان می‌کنم آنها نیز از این مورد خوششان آمد."

تیم سوئینی می‌گوید که قبل از نمایش Unreal engine 5 هیچ صحبتی درخصوص سرمایه گذاری نداشته‌اند و صحبت‌های آنان درمورد پلی استیشن 5 ارتباطی با همکاریی اپیک و سونی ندارد. حال قضاوت برعهده‌ی خود شماست که باور کنید سوئینی حقیقت را می‌گوید یا خیر.