Menu

اطلاعاتی از عناوین کنسل شده‌ی استودیو Valve منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، ممکن است استودیو Valve Software با عنوان Half-Life: Alyx به سری‌بازی محبوب Half-Life برگرشته باشد اما به نظر می‌رسد این استودیو در سال‌های بین انتشار آن و انتشار Half-Life 2: Episode 2 ، Half-Life 3 و دو پروژه دیگر مبتنی بر VR را لغو کرده است. این موضوع در کتاب The Hours Half-Life: Alyx، کتاب تعاملی جدید جف کیلی در استیم فاش شده…

طبق جزییات فاش شده در این کتاب، عنوان مورد انتظار Half-Life 3 در موتور بازی‌سازی Source 2 در حال توسعه بوده و قرار بوده مکانیزم‌های جالبی در این عنوان به کار گرفته ‌شود. با این حال، درحالیکه که اسکن برخی از شخصیت‌ها و بازیگران درون بازی صورت گرفته و مراحل اوله توسعه نیز تمام شده، بازی به دلیل مشکلات موجود در موتوربازی‌سازی Source 2 ( که در مراحل اولیه توسعه خود بوده است) و عدم تطبیق مکانیزم‌های موجود با ایده‌های سازندگان لغو شده است. دو پروژه دیگر با محوریت VR که با نام‌های Shooter و Borealis کدگذاری شده بودند نیز جالب بودند. عنوان نخست بیشتر مربوط مبارزات جمع‌و‌جور بوده است بود و قبل از لغو شدن کامل پروژه، قابلیت پشتیبانی کامل از The Lab به این عنوان اضافه شده بود.

از طرف دیگر، Borealis تمرکز خود را روی کشتی مرموز از Half-Life 2 انجام داده و در طول Seven Hour War و قبل از Half-Life 2: Episode 2 آن را توسط نویسنده مارک لیدلو هدایت می‌کرد اما لغو شد. جالب اینجاست که حتی Left 4 Dead 3 در مقطعی برنامه ریزی شده بود و می‌توانست یک عنوان جهان‌باز در مراکش باشد. که باز هم به دلیل محدودیت موتور بازی‌سازی Source 2 در استفاده از "صدها زامبی" به طور همزمان به سادگی امکان پذیر نبود.

اگر می‌خواهید در طول سال‌ها درباره سایر پروژه های Valve اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است تا کل کتاب را در استیم بررسی کنید.