Menu

شایعه: کالکشن Tomb Raider ماه آینده منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamerant، همانطور که شایعات نامشخص غیرقابل اطمینان هستند، اما با این وجود لیک Tomb Raider که باید مورد توجه واقع شود بسیار جالب است. اگر گزارش‌ها درست باشند و شایعات دروغ نگویند، Square Enix در حال کار بر روی یک مجموعه عالی و بزرگ برای سری‌بازی محبوب Tomb Raider است که نه‌تنها شامل نسخه‌های مدرن Tomb Raider، بلکه بازی‌های کلاسیک Tomb Raider از نسل‌های قبلی نیز خواهد بود. همچنین تاریخ انتشار رسمی بازی خیلی دور نیست‌، زیرا این لیک ادعا می‌کند که در تاریخ 27 اوت شاهد آن خواهیم بود.

این خبر از یک پست ارسال شده ناشناس برای محصولی به نام Tomb Raider: The Ultimate Experience گرفته شده است. در این تصویر قطعاتی از پروموی Tomb Raider در بالا، لوگو در وسط، و سپس کلمات "Relive Lara's Great Adventures (ماجراهای عالی در یک بسته نهایی)" بازگردانده می‌شود و تاریخ انتشار 27 اوت در انتهای آن قرار دارد. این کالکشن کامل ظاهراً برای PC ، PS4 ، Switch ، Stadia و Xbox One منتشر خواهد شد.

تصاویر تبلیغاتی در بالای آن به سه نسل مختلف Tomb Raider اشاره دارد. تصویر اول یک لارا کرافت از دوران سه گانه اصلی در نیمه دهه 90 را نشان می دهد. تصویر دوم به نظر می‌رسد که از سه بازی نیمه دوم دهه 2000 یعنی Tomb Raider Legend و Underworld باشد. تصویر آخر کاملاً از سه بازی اخیر Tomb Raider است که توسط Crystal Dynamics ساخته شده است.

اگر Square Enix واقعاً می‌خواست، می‌توانست بیش از 10 بازی مختلف Tomb Raider را در یک بسته واحد جمع کند. و اگر این پرومو شایع شده دقیق و درست باشد، به نظر می‌رسد Square Enix فعل خواستن را صرف کرده است. وجود باندلی شامل isometric Lara Croft and the Guardian of Light و دنباله آن، می‌تواند این کالکشن را حتی بزرگتر کند. اگر Square Enix واقعاً جسور بود، می‌توانست سه بازی Tomb Raider Game Boy را نیز به این مجموعه منتقل کند تا حتی از این هم کامل‌تر شود.

باید همچنان تکرار کرد که با وجود تمامی موارد گفته شده، این تصویر "درز کرده" به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. در حالی که خود تصویر با کیفیتی قابل مقایسه با یک قطعه رسمی از پروموی تبلیغاتی به نظر می‌رسد، مدل‌هایی مثل این در اکثر موارد جعلی هستند. اگر تاریخ انتشار این کالکشن واقعا ماه اوت باشد، در صورت صحت لیک، باید تأیید رسمی از Square Enix به زودی انجام شود. در هر صورت هواداران برای یافتن حقیقت نیازی به صبر طولانی ندارند.

طبق شایع، کالکشن Tomb Raider: The Ultimate Experience در تاریخ 27 اوت برای رایانه‌های شخصی، PS4 ، Stadia ، Switch و Xbox One منتشر خواهد شد.