Menu

توییتر Cyberpunk 2077 از دو شخصیت جدید پرده برداشت

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، حتی باوجود اطلاعات زیادی که از جهان Cyberpunk 2077، دنیای جدیدترین عنوان CD Projekt Red و ساکنان آن منتشر شده، این اثر هنوز هم تا حد زیادی ناشناخته و پر از اسرار ناسناخته است.با این وجود اخیرا اطلاعات جدیدی از دو شخصیت مرموز در بازی منتشر شده که قرار است در داستان بازی نقش داشته باشند.

با توجه به جهان عظیم و شخصیت‌‌پردازی گسترده‌ی این بازی، سوال واقعی پیرامون این دو شخصیت این است که چگونه آن‌ها در آخر با شخصیت اصلی Cyberpunk 2077 یعنی V ارتباط برقرار می‌کنند. از ویدیوهای گسترده گیم‌پلی نمایش داده شده در رویدادهای گذشته E3، شاهد این بودیم که ماموریت‌ها شامل مسیرهای انشعابی با جناح های مختلف از جمله Corpos هستند. در این خصوص گفته می‌شود که این سازمان متشکل از افرادی متخصص در حوزه تجارت هستند، و فقط نگران جایگاه خود در شرکت و قدرتشان هستند. به احتمال زیاد ما پیش از انتشار بازی چیز دیگری در مورد آقای گلدشت یا آقای جنکینز نخواهیم آموخت، مگر اینکه CD Projekt Red تصمیم بگیرد که گیم‌پلی بیشتری از Cyberpunk را در اختیار همگان قرار دهد.

عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 19 نوامبر برای رایانه‌های شخصی ، PS4 و Xbox One عرضه شود. همچنین طبق گزارش‌های اخیر عرضه‌ی این بازی بر روی کنسول‌های نسل نهمی نیز تایید شده است.