Menu

به گفته‌ی فیل اسپنسر روند خریداری استودیو‌های جدید کند نخواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا به هیچ عنوان موافق این قضیه نیست که Xbox Game Studios باید روند خرید استودیو جدید را کند یا متوقف کند. این را فیل اسپنسر رئیس Xbox به GamesIndustry.biz گفت. وی همچنین اشاره کرد: "ما در مدت كوتاهی تعداد اندك استودیو های جدید را به دست آوردیم و می خواهیم مطمئن شویم كه این استودیوها در مسیری درست و هموار قرار دارند." وی گفت: "از آنجا که مت بوتی ( رئیس بخش Xbox Game Studios) و من در مورد آن صحبت می کردیم، ما فقط می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که استودیوهای ورودی را به عنوان بخش‌های مهمی از خانواده Microsoft در نظر گرفته و به همین خاطر این استودیوها به طور کامل احساس حمایت کردند. "

اسپنسر ادامه داد: "سبد خرید و سهام مشترکان Game Pass همچنان ادامه دارد. ما یک کنسول جدید را منتشر خواهیم کرد. سال گذشته بزرگترین سال ما در بخش رایانه‌های شخصی از نظر درآمد Xbox Game Studios بود. بسیاری از مشاغل واقعاً خوب عمل می‌کنند، بنابراین ما همیشه به دنبال فرصت‌]ای خوب و مناسب در بازار و در خصوص استودیو‌های مختلف هستیم. اولویت اول اطمینان از این بود که استودیوها موارد لازم را برای ساختن بهترین نسخه‌های بازی‌های خود داشته باشند. این به معنای تمدید برخی از جدول زمانی است و بودجه بیشتری به آنها اختصاص می‌یابد. ما واقعاً از ساتیا نادلا، مدیرعامل Microsoft و امی هود، CFO پشتیبانی جدی داریم. و به هیچ وجه هیچ نظری در داخل شرکت وجود ندارد که ما باید کند شویم، بلکه فقط باید با سرعتی پیش برویم که برای ما به عنوان تیم رهبری قابل حفظ باشد. ما همواره در این خصوص بحث و گفتگو می‌کنیم اما باید فرصت مناسبی برای انجام آن (خرید استودیو جدید) وجود داشته باشد. "

طبق گزارش‌های اخیر، Microsoft در بین چندین شرکت علاقه‌مند به خرید احتمالی برادران وارنر است. بخش سرگرمی از شرکت مادر AT&T. با این حال، AT&T هنوز تصمیم نگرفته که آیا حاضر به فروش این بخش هست یا خیر.

جنگ بر سر حکمرانی نسل نهم وارد فاز جدیدی شده و پس از رویداد سونی در خصوص نسل بعد، حال همه‌ی توجهات به سمت واکنش Microsoft و رویداد آن‌ها در 2 مرداد می‌باشد.