Menu

جزئیات جدید از نمایش Halo Infinite در رویداد آینده مایکروسافت

به گزارش پردیس‌گیم، رویداد ویژه مایکروسافت که قرار است به معرفی بازی‌های Xbox Series X بپردازد، برای تاریخ پنجشنبه 2 مرداد برنامه‌ریزی شده است.
با اینکه هنوز از فهرست بازی‌های حاضر در این مراسم رونمایی نشده است، اما حضور بازی 343 Industries یعنی Halo Infinite تأیید شده است. علاوه بر این ما برای اولین بار قرار است شاهد گیم‌پلی این بازی مورد انتظار باشیم. شایان ذکر است که این اولین بازی بزرگ در مجموعه بعد از عرضه Halo 5: Guardians در سال 2015 می‌باشد، از این رو انتظارات از آن به شدت بالاست.
با توجه به جدیدترین اطلاعات واصله از انجمن Halo، این نمایش مورد انتظار قرار است به بخش Campaign بازی بپردازد. این موضوع می‌تواند به این معنا باشد که خبری از نمایش بخش چندنفره بازی نیست. البته نا گفته نماند که اگر شایعات بتای بازی حقیقت داشته باشد، بدین ترتیب ما شاهد تصاویر بخش چندنفره تا قبل از عرضه بازی خواهيم بود. حال که صحبت از شایعات پیرامون بازی شد، بد نیست به شایعه کارگردانی تک نما(برداشت) و بدون برش بازی نیز اشاره کرد، مشابه آن چیزی که در عنوان تحسين‌شده God of War 2018 شاهدش بودیم، اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، بسیار شگفت‌انگیز و جالب توجه خواهد بود.

Halo Infinite

استودیو سازنده بازی در مورد بخش کمپین و داستانی بسیار مرموزانه عمل کرده و هیچ اطلاعاتی تا کنون بروز نداده است. خوشبختانه زمان زیادی تا آغاز مراسم در تاریخ پنجشنبه 2 مرداد باقی نمانده است.
بازی Halo Infinite برای عرضه در بازه‌ی تعطیلات سال نو میلادی (اواخر پائیز-اوایل زمستان) برنامه‌ریزی شده است. پلتفرم‌های مقصد بازی را Xbox One, Xbox Series X و PC تشکیل می‌دهند.
خب دوستان نظرتان چیست؟ منتظر نمایش این بازی در مراسم مایکروسافت هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات همراه باشید.