Menu

لیک، لیک و باز هم لیک؛ Far Cry 6 توسط فروشگاه هنگ کنگ پلی استیشن لو رفت

به گزارش پردیس‌گیم، هفته‌ای که گذشت پر از التهاب و تنش برای یوبیسافت و هوادارانش بوده است. نخست تریلری سی دقیقه‌ای از گیم‌پلی Assassin's Creed Valhalla لیک شد و پس از چند روز شاهد تریلری دیگر و هشت دقیقه‌ای از لو رفتن این بازی بودیم. دقیقا موقعی که همه فکر می‌کردند دیگر خبری نشت نخواهد کرد و سورپرایزهای بعدی برای مراسم Ubisoft Forward باقی مانده‌اند، شاهد لیکی دیگر اما این بار از بازی جدید یوبیسافت یعنی Far Cry 6 بودیم.

لحاتی پیش فروشگاه پلی استیشن در هنگ کنگ با به اشتراک گذاری کاور و اطلاعات جامع و دقیق Far Cry 6 تیر خلاص را به پیکره‌ی بی‌جان یوبیسافت زد و به احتمال زیاد سورپرایز آنها برای مراسم 12 جولای را نابود کرد. همانطور که می‌بینید نام نسخه‌ی بعدی Far Cry 6 می‌باشد و در تاریخ 30 بهمن منتشر خواهد شد. همچنین در نوشته‌ها آمده که ارتقای بازی به نسل نهم رایگان است. همچنین وجود بخش آنلاین نیز در این تصویر دیده می‌شود.

اما چیزی که بیشتر به چشم می‌خورد داستان بازی است. شما در جزیره‌ای به نام Yara هستید که توسط دیکتاتوری با نام Anton Castillo اداره می‌شود. او برای برگرداندن افتخار و غرور سابق ملت‌اش حاضر به هر اقدامی است و در این راه از پسرش Diego نیز بهره می‌برد. شور و هیجان افراطی آنتون باعث ایجاد انقلابی در این سرزمین می‌شود که…

حال که هواداران هم گیم‌پلی Assassin's Creed Valhalla را دیده‌اند و هم از بازی Far Cry 6 خبردار شده‌اند، باید دید که یوبیسافت برای راضی کردن دوست‌دارانش و اجرای مراسمی زیبا چه برنامه‌هایی در سر دارد.