Menu

قسمت چهارم سریال آقازاده قسمت 19 هم گناه و قسمت 30 دل + لینک دانلود

قسمت چهارم سریال آقازاده، قسمت 30 دل، قسمت هفتم فصل دوم هم گناه و قسمت سوم موچین در این هفته به شبکه نمایش خانگی می آیند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود همه این آثار را با کیفیت بلوری دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده در همین بدو ورود به شبکه نمایش خانگی توانست ارتباط خود را با مخاطبینش پیدا کند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. چیزی که کمتر در بین سریال ها رایج بود.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین اقازاده دیدیم که راضیه (یکی از شخصیت های اصلی داستان) که در آن زمان در سن 20 سالگی به سر می برد و با نامزدش در جنگل های شمال در حال تفریح است به یک باره زنی را می بیند که 3 مرد به دنبال او هستند و قصد جون او را دارند. این زن که در حقیقت تینا بوده است به داخل تله ای در جنگل می افتد و آن 3 مرد نیز روی تله و گودال را با اجسام سنگین پوشانده و به ضعم خودشان کار وی را تمام کرده اند. ولی راضیه که شاهد این ماجرا ها بوده و به تعقیف آن ها پرداخته بود اینک پشت درخت ها قایم شده بود و پس از رفتن مردها به کمک تینا می آید و او را از مرگ حتمی نجات می دهد. این در واقع داستان آشنایی راضیه و تینا بوده است.

در قسمت سوم نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این قسمت راضیه با تینا که در آخرین دیدار و روزی که نامزد راضیه به لابی هتل آمده بود و با عصبانیت او را از آن محل خارج کرده بود، تماس می گیرد و ابراز علاقه می کند از پیشنهاد او و نیما. در واقع راضیه که بعدا مانلی داستان می شود به تیم نیما بحری که یک آقازاده رانت خوار و فاسد اقتصادی است می پیوندد. نیما با گرمی با او برخورد می کند و او را به یک زندگی تازه و رنگارنگ فرامی خواند. برای او هویت تازه، تیپ و استایل تازه، و خلاصه شخصت تازه جعل می کند. و بدینسان راضیه دختر روستایی ساده دیروز تبدیل به مانلی پرزرق و برق امروز می شود. چیزی که آغاز دردسرها و اتفاقات بد در زندگی وی می شود و در نهایت می دانیم که باعث مرگ وی می شود. در سمت دیگر داستان روایتی دیگر و از آینده به طور موازی نمایش داده می شود. دورانی که راضیه با حامد ازدواج کرده است. در خانه پدر حامد جشن و پایکوبی برقرار است و همه آشنایان و بستگان برای دیدن نوعروس و داماد به خانه آن ها آمده اند. ولی خود این زن و شوهر رضایتی از ازدواجشان ندارند و مشخص است که مساله ای پنهان مانده است. به نظر می رسد که این داستان تکراری زیادی دارد کش دار می شود و باید در ادامه داستان اتفاقات جدیدتر و ناگفته ای رخ بدهد که از تب و تاب سریال کم نشود و بتواند همچنان مخاطبین را درگیر خود کند.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت چهارم سریال آقازاده

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

در این هفته با پخش قسمت 30 از سریال دل کم کم به پایان این مجموعه نزدیک می شویم.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که آرش سرانجام می فهمد که از چه طریقی رو دست می خورد. وی مادرش و رابی را متهم به نقشه در جهت بر هم زدن عروسی او و رستا می کند، هر دو نیز این قضیه را اعتراف می کنند. سپس آرش می گوید که عقد من با رابی لغو می شود و از خانه بیرون می زند. در حالی که مادرش شدیدا مخالف این کار آرش بود و به سختی در مقابل وی ایستاده بود ولی رابی به یک باره جلو می آید و می گوید که من از این عشق گذشتم چرا که وقتی آرش دلش با من نباشد برای من نیز فایده ای ندارد. در جریان این بحث ها و مشاجرات پدر آرش نیز هوادار پسرش بود و مادر وی را شماتت می کرد. قسمت 29 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. مشخص می شود که قبل از این که پای رستا به شرکت آرش باز بشود، آوا از آن زمان عاشق آرش بود ولی با معرفی خواهرش و استخدام رستا در شرکت، کم کم احساسی بین آرش رستا شکل می گیرد و این دو عاشق هم می شوند. در این بین این قضیه برای آوا بسیار سنگین می آید و او که فکر می کند رستا دارد عشقش را از او می رباید به فکر چاره و عملی کردن نقشه های پلیدی می افتد. در گام نخست با نکیسا همداستان می شود تا رستا را در شب فروسی اش بدزدند. در واقع این آوا بود که نکیسا را تحریک کرد که رستا از دست تو می رود و باید حتما عروسیشان را بهم بزنی. و همه این ها هم به قضایای کودکی آوا باز می گردد وقتی که با افتادن توپ او در رودخانه و درخواست از پدرش که به آب بزند برای پیدا کردن توپ. پدر آوا در نهایت در آب غرق می شود. اوا خود را گناهکار و قاتل می داند. از سویی مادر آوا پس از مرگ همسرش با پدر رستا ازدواج می کند و در این بین، مادر آوا توجه زیادی به رستا می کند و همین باعث تشدید حس های خدشه دار و بیمارگونه و البته حسادت های آوا می شود. و همه این ها و این ها پیش زمینه ای برای این اقدامات جنایتکارنه و بی شرمانه می شود. آوا همچنان در بین عملی کردن نقشه هایش یعنی از یک سو دور کردن آرش از رستا و به همان اندازه نزدیک کردن خود به آرش است. نقشه هایی که به نظر می رسد که کم کم در حالی نتیجه دادن است. حال باید دید که در قسمت 30 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بسی از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت بسی دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود قسمت 30 سریال دل


قسمت 19 یا به عبارتی قسمت 7 از فصل 2 سریال هم گناه نیز در این هفته پخش می شود. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت های اخیر دیدیم که مشخص می شود پیمان و نیکی با هم خواهر و برادر هستند. پیمان از جریان ملاقات نیکی و فریبرز (در واقع پدرشان) باخبر می شود و شتابان خود را به نزد خواهرش می رساند و وی را از فاش کردن این راز برحضر می دارد. ولی نیکی تنها می خواست که جریان به اختلاف خوردن رابطه خود را با امین برای فریبرز بازگو کند تا او در این میان میانجگری کند. در سمت دیگر داستان رویدادی دیگر می افتد. هدیه پس از طلاق از سمت فرهاد، جریان را به خانواده اش گفته است و از خانه خودش به خانه عمویش رود. فرهاد پس از این جریان و تنهایی که پیش می آید تازه متوجه می شود که عاشق هدیه شده است. چیزی که شاید برای بسیاری غیرمنتظره بود. در قسمت ششم فصل دوم نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. این قسمت با روبرو شدن فریبرز با یک حقیقت تلخ همراه بود. سربازی که در کلانتری به خواست دایی پیمان مبنی بر پیامک دادن به پیمان تن داده بود، سرانجام به گناه خود اعتراف می کند و به سرهنگ صبوری حقیقت را می گوید و طلب بخشش می کند. او نیز این سرباز را به بازداشتگاه می اندازد. زیبا همچنان درگیر مسایل خود و بیماریش است و به فکر رفتن از خانه سامان می افتد ولی آرمان که از قضیه مطلع می شود او را داداری می دهد و اعلام می کند که برای مسایل درمان و شیمی درمانی نیز او را همراهی خواهد کرد. در ادامه داستان، قضیه طلاق فرهاد و هدیه را داریم. این دو تا محضر هم می روند ولی در لحظات آخر، فرهاد مردد می شود و محل را ترک می کند گرچه نقش دختر عمومی هدیه که با فرهاد صحبت کرد و شرح حال عاشقی وی را داد نیز بی تاثیر نبود. در همین حال که فرهاد حرکت می کند، لیدا نیز که وی را تعقیب می کرده است شاهد ماجرا بوده و بنابراین به شمت فرهاد می رود و از وی می خواهد که این مساله را هرچه زودتر تمام کند وگرنه قید فرهاد را می زند و به آلمان بازمی گردد.

حال باید دید که در قسمت هفتم از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 19 (اپیزود هفتم از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت هفتم فصل دوم هم گناه

سریال موچین در حال حاضر جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی و همچنین تنها سریال کمدی این مدیوم هست که به تازگی آغاز به پخش کرده است. تهیه کنندگی موچین با میثم آهنگری می باشد در حالی که نویسنده و کارگردان این اثر بر عهده حسین تبریزی بوده است.

حمید لولایی , علی صادقی , مرجانه گلچین , امیر نوری, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان موچین نیز آمده است که: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت دوم از سریال طنز موچین از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت سوم سریال موچین