Menu

نسخه‌ی PlayStation 5 بازی Skyrim در آمازون فرانسه مشاهده شد؛ افزایش قیمت اجتناب ناپذیر است [تکذیب شد]

آپدیت: به نظر می‌رسد که تصویر پخش شده در فضای مجازی مبنی بر انتشار Skyrim برای PS5 دروغی بیش نبوده و شاهد شوخی کثیفِ برخی افراد با دلِ هواداران زیاد این بازی بوده‌ایم! البته این موضوع تاثیر چندانی بر افزایش قیمت‌ها در نسل بعد نخواهد داشت و شاهد افزایش خواهیم بود. با این وضع انتشار Skyrim برای نسل بعد همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین بازی‌های ویدیویی که این صنعت تاکنون به خود دیده نسخه‌ی پنج فرنچایز Elder Scrolls یعنی Skyrim می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم این بازی که در سال 2011 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 منتشر شده بود، پس از ورود بازی‌ها به نسل هشتم برای PS4 و Xbox One نیز عرضه گردید. اما این پایان کار نبود و Bethesda شاهکار خود را برای نینتندو سوئیچ نیز پورت کرد. پس از معرفی Elder Scrolls VI انتظار می‌رفت که دیگر کار سازندگان با اسکایریم به پایان رسیده باشد که امروز مشخص شد چنین ادعایی صحت ندارد.

ساعاتی پیش متوجه شدیم که عنوان Skyrim برای کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن 5 نیز عرضه خواهد شد. این بازی در فروشگاه آمازون با قیمت 70 یورو لیست شده و در ادامه‌ی مباحث افزایش قیمت بازی‌ها دست به بالا بردن قیمت از 60 به 70 دلار زده است. به احتمال زیاد نسخه‌ی اکس باکس سری اکس این بازی نیز در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهد شد.

پس از GTA V این Skyrim است که در هر سه نسل هفتم، هشتم و نهم حضور خخواهد داشت. نظر شما چیست؟ آیا Skyrim را بازی کرده‌اید؟ و آیا در صورت تجربه‌ی قبلی این اثر، باز هم دست به خرید آن در نسل نهم خواهید زد؟