Menu

ُSWERY: من با تهیه‌کننده بازی خواهم جنگید تا روی وضعیت فریم ریت وحشتناک Deadly Premonition 2 کار کنم

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Nintendo Life، صبح روز پیش، نمرات عنوان Deadly Premonition 2 منتشر شدند که باری دیگر نوید یک بازی به شدت دو قطبی را می‌داد. منتها انتقادات به شدت زیادی از هر دو جبهه به نحوه اجرای بازی روی نینتندو سوییچ وارد شد. از طرفی جیم استرلینگ، منتقد و خبرنگار سرشناس حوزه ویدیو گیم از ویدیوی بررسی خود اعلام کرده بود طی بررسی‌هایش هیچ طرحی برای بهبود این اوضاع نابسمان از طرف سازندگان بازی وجود ندارد. حال گویا بر اساس صحبت‌هایی که اخیرا از کارگردان بازی، Swery منتشر شده، اوضاع کمی متفاوت‌تر است.

لایو استریم جدیدی اخیرا رو چنل یوتیوب شرکت سازنده بازی، White Owls.inc پخش شد که خود Swery به شخصه در حال استریم بازی خود بود. طی نقطه‌ای از این ویدیو، او پیرامون مشکلات اجرایی بازی صحبتی می‌کند که مترجم وی، حرفش را این گونه ترجمه می‌کند.

هیچ پچ‌ـی قرار نیست هنگام عرضه بازی (جهت رفع مشکلات فنی) عرضه شود، اما Swery نظرات همه را مدنظر دارد و با تهیه کننده می‌جنگد تا بتواند بعد از عرضه بازی، کاری برای آن کند.

همچنین جیم استرلینگ که پیش از این گزارش داده بود که تیم سازنده بازی "هیچ برنامه‌ای" برای رفع مشکلات بازی ندارد، از موضع خود عقب کشید و در اکانت خود در شبکه های اجتماعی این روشنگری را کرد که منظورش را بد رسانده و نقل قول دقیق تری از تیم روابط عمومی بازی به اشتراک گذاشت که بدین صورت است:

ما در حال حاضر در حال بررسی موقعیت‌های مختلف برای انتشار یک پچ احتمالی هستیم، ولی نمی‌توانیم چیزی را به صورت قطعی تایید کنیم.

Deadly Premonition 2 هم اکنون به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است.