Menu

احتمال انتقال CS:GO به Source 2 غیرمحتمل شد

به گزارش پردیس‌گیم، همه شواهد و قرائن از این قرارند که بازی Counter-Strike: Global Offensive در آینده نزدیک شاهد به روزرسانی در موتور بازی نخواهد بود.
بازی مذکور در سال 2012 عرضه شد و از نسخه اولیه موتور بازی‌سازی Source استفاده می‌کند. این موتور از فناوری به روزی استفاده نمی‌کند و در حقیقت نسخه اولیه این موتور در سال 2004 عرضه شده است، از این رو بازیکنان درخواست به روزرسانی بازی به Source 2 را کرده بودند.
درخواستی که در ابتدا با موافقت Valve شرکت سرشناس و بزرگ بازی همراه شد. این اتفاق قرار بود در طی یک به‌روزرسانی بزرگ در دو ماه گذشته انجام گیرد، در حقیقت آقای تایلر مک ویکر مسئول اخبار و اطلاعات شرکت حتی تاریخ دقیق هم برای این به‌روزرسانی اعلام کرده بود. اما با تمام این‌ها آن تاریخ مشخص شده گذشت و خبری از به روزرسانی نشد. در همین راستا آقای تایلر گفت: "یک جلسه برگزار شد و در آن تصمیماتی گرفته شد. در حال حاضر، این اتفاق شدنی نیست. آن‌ها قصد انجامش را ندارند. "
دلیل این تصمیم ناگهانی این بود که سازندگان عنوان کردند، انجام این کار سختی و دردسر زیادی دارد. مشکل اصلی ما انتقال بازی اصلی به Source 2 نیست، بلکه مطابقت نداشتن با محتوای ساخته شده بوسیله بازیکنان است. از حالت‌های گیم‌پلی شخصی‌سازی شده بگیرید تا نقشه‌های جذاب و افزونه‌های ساخته شده توسط کاربران که همیشه از نقاط لاینفک بازی ما بوده‌اند و لذت بازی را دو چندان کرده‌اند.
اما آیا این خبر بدین معناست که این انتقال به طور کلی منتفی شده است؟

Cs go

به نظر می‌رسد که این ایده به طور کلی کنار گذاشته نشده است. آن‌ها در حال یافتن راهی هستند که بتوانند محتواهای ساخته شده به دست کاربران را منتقل کنند، اگر این اتفاق بیفتد و راه بی دردسری پیدا کنند، این انتقال به Source 2 اتفاق خواهد افتاد.
بازی CS:GO بازی جدیدی نیست ولی کماکان از محبوبیت بالایی برخوردار است، و این قضیه می‌تواند نویدبخش این موضوع باشد که Valve برای پشتیبانی هر چه بیشتر از این بازی تلاش کند. به هر حال این انتقال به Source 2 چیزی است که فعلاً باید منتظر آن بود.
خب دوستان نظرتان چیست؟ آیا منتظر این به‌روزرسانی هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.