Menu

کمپین کیک‌استارتر Ticket to Heaven سی تیر تابستان جاری کارش را از سر می‌گیرد

بازی اکشن کلاسیک Ticket to Heaven تاریخ روزی که آماده استقبال و حمایت‌های شما می‌شود را معین کرد و آن روز ۳۰ تیر (۲۰ جولای) است. در این روز کمپین کیک‌استارتر بازی کار خودش را شروع می‌کند و با حمایت‌های شما قدم به قدم به سوی اهداف بزرگ‌تری پیشروی می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم، Ticket to Heaven یک بازی آنلاین چندنفره است که برای انتشار روی PC/MAC/Linux برنامه‌ریزی شده. در این بازی شما در تیمی پنج نفره مقابل تیم ۵ نفره دیگری مشغول نبرد می‌شوید. از سلاح گرم گرفته تا سلاح سرد، انواع هیروها، انواع مپ‌ها و انواع شرایط آب‌وهوایی همه آنها را برای نبردی هیجان‌انگیز آماده کرده‌ایم. برای برنده شدن در Ticket to Heaven هم باید تفکری استراتژیک داشته باشید و حین این‌که حواس‌تان به دشمن است، حواس‌تان به هم‌تیمی‌های خود نیز باشد. هیروهای بازی در کلاس‌های متفاوتی طراحی شده‌اند و حین هر دور بازی، شما به ابزار و وسایل متفاوتی دسترسی خواهید داشت که استفاده از آنها برای برنده کردن تیم‌تان ضروری خواهد بود؛ ابزاری چون تله‌ها.

کمپین کیک‌استارتر Ticket to Heaven ۳۰ تیر تابستان جاری کارش را از سر می‌گیرد

همان‌طور که ممکن از پیش خبر داشته باشید، Ticket to Heaven با این‌که یک بازی اکشن آنلاین است، اما قرار نیست بدون هیچ پیش‌زمینه داستانی و ذوق قصه‌گویی میزبان نبرهای شما باشد. همان‌طور که از نام بازی برمی‌آید، شما به این دلیل مشغول نبردهای مختلف و پیاپی می‌شوید تا از جهنم جان سالم به در ببرید و وارد بهشت شوید! بهشتی که The Leader برای شما تدارک دیده! آرمان‌شهری که در آن دغدغه هیچ چیزی را نخواهید داشت.

کمپین کیک‌استارتر Ticket to Heaven ۳۰ تیر تابستان جاری کارش را از سر می‌گیرد

اما برای رسیدن به بهشت و پیروزی در نبردها نیاز به راهنما خواهید داشت و ما فکر آنجایش را نیز کرده‌ایم. The Friend راهنمای شما در این مسیر خواهد بود؛ شخصیتی که برگزاری نبردها و تورنمنت Ticket to Heaven برعهده خود اوست.

کمپین کیک‌استارتر Ticket to Heaven ۳۰ تیر تابستان جاری کارش را از سر می‌گیرد

با توجه به میزان استقبال از کمپین کیک‌استارتر، ما برنامه قصه‌گویی بیشتر و توسعه هر چه بیشتر دنیای Ticket to Heaven را داریم که تکمیل شخصیت‌پردازی The Friend از این برنامه‌ها مستثنی نخواهد بود.

جدای از در نظر گرفتن پاداش‌های متعدد برای حامی‌ها من جمله انواع اسکین و اسلحه برای هیروها و هدف‌‌گذاری‌های بیشتر برای توسعه بازی چون اضافه کردن مادها و مپ‌های متنوع‌تر، اضافه کردن هیروهای بیشتر و انتشار بازی برای پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ، ما برنامه‌های بسیار بیشتری برای توسعه Ticket to Heaven داریم که با حساب روی حمایت شما آنها را طرح‌ریزی کرده‌ایم:

  • ضبط موسیقی متن برای بازی توسط گروه ارکستر
  • اضافه کردن مکان‌هایی برای مخفی شدن در مپ‌ها
  • اضافه کردن بخش زیرزمین به تمامی مپ‌ها و قابلیت ادامه مبارزه از زیر زمین برای بهشت!
  • اضافه کردن قبیله‌ها یا Clanها و جنگ‌های قبلیه‌ای (Clan Wars)
  • اضافه کردن حالت Dark Mode با ظرفیت بازی ۱۰۰ پلیر به‌صورت هم‌زمان

پس ۳۰ تیر را در تقویم‌هایتان علامت بزنید و آماده جنگیدن برای رسیدن به بهشت شوید!