Menu

کوری بارلوگ: قیمت بازی‌ها نیاز به افزایش دارد

به گزارش پردیس‌گیم، چند روز پیش که 2K قیمت بازی‌های خود برای نسل نهم را به 70 دلار افزایش داد، انتقادات فراوانی از سوی جوامعه گیمینگ به این حرکت وارد شد و دیدیم که واکنش‌ها بسیار منفی بودند. اما حال پس از 2K کارگردان شناخته شده‌ی بازی God of War یعنی Cory Barlog نیز در پیامی توییتری از افزایش قیمت بازی‌ها دفاع کرد و به نوبه‌ی خود این امر را عادی قلمداد کرد.

در یکی از پست‌های توییتری، کاربری با به اشتراک گذاشتن افکار خود گفته بود که گیمرها به افزایش قیمت راضی نیستند و برای تهیه‌ی بازی 70 دلار نخواهند پرداخت، اینجا بود که کوری بارلوگ از راه رسید و در جواب این توییت گفت:

"قیمت بازی‌ها باید بالا برود. ترجیح می‌دهم که در همان ابتدای خرید مبلغ بیشتری بدهم تا اینکه با خریدهای درون برنامه‌ای فراوان پول بپردازم، خیلی از بازی‌ها هم‌اکنون اینگونه شده‌اند."

توجیح بارلوگ برای افزایش قیمت‌ها به نوع خود جالب و منطقی نیز به نظر می‌رسد اما قاعدتا هر دلیلی هم پشت این اتفاق نهفته باشد، افزایش قیمت به هیچ وجهه به نفع بازیکنان و خریداران علی الخصوص بازیکنان ایرانی نخواهد بود و با افزایش قیمت از 60 دلار به 70 دلار باید منتظر اتفاقات ناگوار متعددی باشیم. 2K تنها کمپانی‌ای بود که افزایش قیمت‌ بازی‌هایش را رسما اعلام کرد و تاکنون بجز این کمپانی هیچچ یک از استدیوها دست به چنین کاری نزده‌اند. اما با توجه به سخنان بارلوگ می‌توان حدس زد که بزودی دیگر استدیوها نیز دست به چنین کاری بزنند.