Menu

نقدها و نمرات Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise منتشر شدند

به گزارش پردیس‌گیم جدیدترین انحصاری نینتندو سوئیچ که ساخته‌ی دست TOYBOX می‌باشد، روایت داستان دوو مامور FBI است که با توجه به نمرات و نقدها وارد شده بر بازی، به نظر می‌رسد که این دو مامور نتوانستند ماموریتشان را به درستی انجام دهند. Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise فردا منتشر می‌شود و نقدهای بازی زودتر از روز عرضه منتشر شده و متای 57 را برای بازی رقم زده‌اند. شما می‌توانید نقدها و نمرات Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise را در پردیس‌گیم مطالعه کنید:

DualShockers 90

"Deadly Premonition 2 تنها می‌خواهد داستان خود را تعریف کند. داستان عجیب و غریب و منحصر بفرد خودش را. این که شما بتوانید با این نوع داستان گویی رابطه برقرار کنید یا نه، و این که چقدر مردم La Carre را دوست بدارید کاملا به خود شما سپرده می‌شود."

IGN Spain 80

"Deadly Premonition 2 دقیقا مشابه بازی سابق است و چه بخواهید و چه نخواهید تفاوت چندانی با شاهکار سابق ندارد."

Atomix 50

"یک بازی بد چیست؟ خب شاید جواب متغییر و شخصی باشد، Deadly Premonition 2 نیز شروع خوبی دارد اما تجربه‌ی آن را به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنم، به خصوص در شراییط فعلی بازی (با توجه به مشکلات و ایرادات فنی فراوان.)"

Game Informer 50

"Deadly Premonition 2 نیز همانند عنوان سابق یک حالت دو قطبی و متضاد دارد که البته چندان هم غافلگیرکننده نیست. امیدوار بودم که این بار جزو کسانی باشم که از بازی دفاع می‌کنند."

VGC 40

"طرفداران سری نباید نگران باشند: این بازی یک دنباله‌ی واقعی بر عنوان قبلی است. متاسفانه ایرادات فنی بقدری هستند که مطمئنا در حافظه‌ها یادگار می‌شود!"

Nintenderos 35

"معمولا درمورد هنر سوءتفاهم‌هایی پیش می‌آید و ما می‌توانیم هر نوع تجربه‌ای داشته باشیم، اما هیچ بهانه و عذری نمی‌تواند عملکرد افتضاح Deadly Premonition 2 بر روی نینتندو سوئیچ را توجیح کند."

Pocket Gamer UK 30

"Deadly Premonition 2 تنها مختص هواداران این سری ساخته شده و حتی آنان نیز با ایرادات فنی بسیار، طراحی به شدت ضعیف و دیگر مشکلات از بازی زده خواهند شد."

متای این بازی در وبسایت متاکریتیک: 57