Menu

تماشا کنید: جزییات بیشتری از عنوان Crusader Kings III منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، در حالیکه به زمان انتشار بازی مورد انتظار Crusader Kings III – آخرین ورود Paradox Interactive برای ساخت عنوانی دیگر از سری‌بازی Crusader Kings – نزدیک ‌می‌شویم توسعه‌دهندگان جزییات جدیدی از این بازی را منتشر کرده‌اند که بازیکنان را به طور دقیق با مکانیزم‌های گیم‌پلی، صداگذاری و غیره آشنا می‌کند. جزییات جدید به تصمیم‌گیری، چگونگی کنار آمدن با استرس و تنش موجود در لحظات سخت بازی و همچنین تغییراتی که در برنامه‌نویسی بازی و طراحی ماموریت‌ها در بازی ایجاد شده است می پردازد.

تصمیم‌گیری‌ها برای نحوه مبارزات، سیاست و نحوه ارتباط با دوستان و رقبا و غیره، چه بزرگ و برای قلمرو و چه جزئی برای اهداف کوچک، در بازی وجود دارند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر شخصیت پادشاه شما، طرز فکر مردم و قلمرو آ‌ن‌ها تأثیر می‌گذارند. یک نمونه از همین تصمیم‌گیر‌ی‌های اصلی در خصوص زندان‌ها و زیر پا گذاشتن قوانین یا اجرای دقیق آن‌هاست.

برنامه‌نویسی بازی و درکنار آن طراحی مراحل بسیار مورد توجه توسعه‌دهندگان بازی بوده و به همین دلیل آن‌ها تغییراتی در نحوه کدگذاری بازی ایجاد کردند و تغییر بوجود آمده موجب آسوده‌تر شدن شرایط برای توسعه‌دهندگان و همچنین پیاده‌سازی راحت‌تر ایده‌های خود بوده است. در کنار موارد دیگر، وجود استرس و تنش در این بازی تنوع جالبی به بازی افزوده است زیرا باعث می‌شود کاراکتر بازیکن شما اقدامی انجام دهد که با شخصیت وی در تعارض باشد. سه سطح استرس وجود دارد که مجازات‌های مختلفی را به همراه دارد. این مکانیزمی است که نمی‌توان از آن جلوگیری کرد زیرا برخی اقدامات برای بهبود قلمرو ضروری است. در عوض بازیکنان باید تعادل و کاهش استرس را بیاموزند.

بخش آخر ویدیو جزئیات موسیقی و طراحی صدا را شرح می‌دهد. این آهنگساز می‌خواست با ایجاد جلوه‌های صوتی مانند شتاب آب در اقیانوس، حیوانات وحشی و غیره محیطی خاص ایجاد کند. این موسیقی همچنین آرامش‌بخش و گوش‌نواز است به طوری که بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها و در شرایط تلخ جنگ یا شیرینی صلح به آن گوش فرا دهند و غرق آن شوند.

تاریخ انتشار بازی Crusader Kings III برای روز یکم سپتامبر و در یک تریلر داستانی جدید مشخص شد. تریلر گفته‌شده نحوه و شرایط استفاده از دو روش حیله‌گری و اتحاد را برای تقویت پادشاهی خود و تأمین سلسله آن برای نسل های بعدی برجسته کرد. Crusader Kings III جدیدترین نسخه بازی محبوب استراتژی Crusader Kings از Paradox Interactive است که برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و مانند عناوین گذشته‌ی این سری ساعات خوشی را برای طرفداران خود رقم خواهد زد.

به گفته مدیر بازی هنریک فورائوس در مورد آخرین نسخه‌‌ی این سری بازی محبوب: "Crusader Kings III یک شبیه‌ساز بزرگ قرون وسطایی است که در آن شما آزاد هستید تا به هر روش محتمل که می‌توانید زندگی کنید و سیاست هر حاکم و پادشاهی که دوست دارید دنبال کنید. اما هر پیروی عواقبی دارد و بدون چالش نیست. ایجاد رضایت بسیار بالا در طرفداران برای نسخه‌های قبلی برای ما بسیار رضایت‌بخش بود، به خصوص با توجه به اینکه دوستانه کاربر هرگز هدف اصلی ما نبود. اکنون فرصتی برای مخاطبان حتی بزرگتر داریم. "

در همین حال، برای کسانی که می خواهند مهارت‌های خود را برای سال آینده و تجربه‌ی نسخه‌ی بعدی تقویت کنند یا برای اولین بار این سری‌بازی را تجربه کنند باید بگوییم که بازی پایه Crusader Kings II اکنون برای Steam رایگان است. همچنین پس از اتمام بخش داستانی بازی محتویات اضافه‌ای مانند Monks and Mystics Expansion, Jade Dragon Expansion, و Holy Fury Expansion برای بازی منتشر خواهد شد که طرفداران در صورت تمایل می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند.

شما را به تماشای تریلر منتشر شده از بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD- دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه