Menu

سری‌بازی محبوب PES لایسنس دو تیم مطرح ایتالیایی را از دست داد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، شرکت Konami توسعه‌دهنده سری‌بازی PES، دو لایسنس تاثیرگذار و اصلی خود را از دست داده است. اخیرا در پستی، Konami اظهار داشت که لایسنس‌های آن‌ها با غول‌های ایتالیایی یعنی دو تیم اینتر میلان و آث میلان به اتمام رسیده و در نسخه‌ی بعدی PES تمدید نمی‌شود. اگرچه به نظر می‌رسد که این قضیه می‌تواند برای نسخه‌های بعدی بازی مشکل ایجاد کند، کونامی می‌خواهد بازیکنانی که عنوان eFootball PES 2020 را خریداری کرده‌اند اطمینان حاصل کنند که حذف لایسنس این دو تیم مطرح بر نسخه‌ی فعلی بازی تأثیر نمی‌گذارد ،"نمایندگی این باشگاه‌ها در نسخه‌ی کنونی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت."

Konami دو بیانیه یکسان (یکی برای هر باشگاه) منتشر کرد و سپس در ادامه از این دو باشگاه بخاطر حمایت از این سری‌‌بازی در گذشته تشکر و برای آن‌ها در آینده‌ی آرزوی موفقیت کرد. سپس این شرکت با بیان این جمله گفت: "با حرکت به جلو، ما به تقویت مشارکت‌های موجود و تقویت روابط جدید ادامه خواهیم داد تا بهترین تجربه ممکن برای eFootball را فراهم کنیم."

اکنون که این بازی پرطرفدار دو لایسنس بزرگ در ایتالیا از دست داده است، مشخص نیست در آینده چه اتفاقی برای مشارکت PES با احتمالاً یکی از بزرگترین تیم‌های ایتالیایی، یوونتوس یا بقیه تیم‌های این لیگ مطرح و لایسنس آن‌ها خواهد افتاد. سری آ یکی از لیگ های مهم و برتر PES است که لایسنس تقریبا همه‌ی باشگاه‌ها، نشان‌ها، بازیکنان و کیت‌ها را دارد، اما به نظر می‌رسد اکنون این قضیه مانع از پیشرفت و پیشروی این بازی می‌شود. این درحالیست که رقیب دیرینه PES یعنی FIFA دیگر مدت‌هاست که درگیر چنین مشکل‌هایی نمی‌شود.

همچنین با وجود برگزاری مسابقات یورو در سال بعد، Konami محتوای این مسابقات را به نسخه‌ی فعلی اضافه خواهد کرد.