Menu

تماشا کنید: تاريخ عرضه بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning مشخص شد به همراه اطلاعات از بسته الحاقی جدید

به گزارش پردیس‌گیم، بعد از این‌که ماه گذشته THQ Nordic از این بازی رونمایی کرد، به تازگی اولین نمایش رسمی :Kingdoms of Amalur Re-Reckoning را ارائه داده است.

اطلاعات جدید به همراه یک تریلر CGI در دسترس قرار گرفته است که متأسفانه این بدان معناست که در این ویدئو خبری از صحنه‌های گیم‌پلی بازی نیست. با این حال امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی نسخه بهبود یافته بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning به دست آوریم.

شاید مهم‌ترین بخش این رونمایی اعلام تاریخ عرضه جدید برای بازی باشد. پیش از این قرار بود بازی در ماه آگوست(مرداد-شهریور) میلادی عرضه شود، در این تریلر جدید تاریخ دقیق عرضه بازی سه‌شنبه 18 شهریور اعلام شده است. پلتفرم‌های مقصد بازی را PC, PS4 و XBOX One تشکیل می‌دهند. همچنين قیمت بازی نیز مشخص شد، 39.99 دلار نسخه معمولی و 54.99 دلار برای نسخه Fate Edition.

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

شاید بپرسید که محتویات Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning نسخه Fate Edition چیست؟ خب، شاید هیجان‌انگیزترین و عجیب‌ترین بخش این رونمایی THQ Nordic همین بخش باشد، شرکت ناشر تأیید کرد که محتوای کاملاً جدیدی برای بازی تدارک دیده است و قرار است آن را در سال 2021 برای همه پلتفرم‌ها عرضه کند. این بسته‌ی گسترش‌ دهنده هم به صورت جداگانه قابل دریافت است و هم در تاریخ مذکور برای نسخه Fate Edition در دسترس قرار خواهد گرفت.

kingdoms of amalur

اسم این محتوای کاملاً جدید Fatesworn می‌باشد و متأسفانه هیچ اطلاعات اضافه‌ای در مورد آن گفته نشده است ولی همین که قرار است برای یک بازی که نسخه اصلی آن 2012 عرضه شده است در سال 2021 بسته‌ی الحاقی (DLC) ساخته شود، بسیار عجیب و جالب است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ منتظر تجربه این بازی هیجان‌انگیز هستید؟ لطفاً نظرتان را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.