Menu

تماشا کنید: 8 دقیقه‌ی دیگر از گیم‌پلی Assassin’s Creed Valhalla لیک شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی جدید مجموعه‌ی Assassin's Creed یعنی Valhalla در روزهای اخیر جزو اخبار داغ دنیای بازی‌های ویدیویی بوده و تریلری 30 دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان نیز که لیک شده بود توانست صحبت‌ها و البته اعتراضات زیادی را روانه‌ی یوبیسافت کند.

در 30 دقیقه‌ای که چند روز پیش از بازی لیک شد دیدیم که هوش مصنوعی و انیمیشن‌‌های بازی به شدت ضعیف بودند و باعث شدند که بسیاری از مشتاقان بازی دید منفی نسبت به این اثر داشته باشند. اما نویسنده‌ی بازی به این اعتراضات واکنش نشان داد و در صفحه‌ی توییترش نوشت: "فقط یک رنگ را می‌بینید و فریاد می‌زنید که این رنگین کمان نیست!"

اما پس از این اتفاقات امروز بود که باز هم 8 دقیقه از گیم‌پلی بازی لیک شد و این بار دیدیم که ایرادات قبلی گرچه به برجستگی سابق نبودند اما باز هم نشان دهنده‌ی یک انیمیشن نه چندان زیبا و درخور بودند. البته باید به خاطر داشت که این تریلر نسخه‌ی آلفا می‌باشد و احتمالا نسخه‌ی بهبود یافته‌تر و پولیش شده‌ی بازی را در مراسم 12 جولای یوبیسافت خواهیم دید. شما می‌توانید تریلر لیک شده‌ی 8 دقیقه‌ای از Assassin's Creed Valhalla را که نشان دهنده‌ی مبارزه‌ی شخصیت اصلی با یکی از باس فایت‌هاست را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه