Menu

Pathologic 2: Bachelor’s Scenario معرفی شد؛ عنوانی کاملا متفاوت با نسخه‌ی‌اول

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیو Ice-Pick Lodge با عنوان Pathologic 2، یک بازی وحشت‌بقای روانشناختی که در شهر در حال فروپاشی Haruspex قرار دارد، تاثیرگذاری اثر خود را اثبات کرده‌است . اگرچه از منتقدان نقد‌های متفاوت و ضد و نقیضی دریافت شده، اما عده‌ای از طرفداران به سرعت گروهی را پیرامون حمایت از این بازی شکل داده و مکانیزم‌های سبک بقای آن را ستودند. توسعه‌دهنده اکنون بر روی فصل بعدی بازی تحت عنوان "Bachelor’s scenario" کار می‌کند.

اما در به روزرسانی اخیر در خصوص اخبار بازی‌های در دست توسعه‌ی‌ این استودیو گفته شده‌است: "نباید با نسخه‌ی دنباله‌ی Pathologic 2 به‌تندی رفتار شود. فصل اول تمام جوانب مثبت و منفی طراحی بازی را به ما نشان داد. ما می‌خواهیم تمام اشتباهاتی را که انجام داده‌ایم در نظر بگیریم و سطح طراحی بازی را بالاتر ببریم. اما این کار مدتی طول می‌کشد."

"ما به دنبال راهی هستیم تا گیم‌پلی بازی Bachelor کاملاً متفاوت از چیزی باشد که در طول Haruspex تجربه کرده‌اید. و ما می‌خواهیم با استفاده از ابزاری که از قبل در اختیار داریم به این هدف برسیم. نیکولای در حال نوشتن فیلمنامه است. همه مشغول انجام کارهای خود هستند و شما بازی را در آینده‌ای قابل پیش بینی خواهید دید. "

توسعه‌دهنده این عنوان همچنین در حال کار بر روی عناوین دیگر دیگری از جمله Know by Heart است که ابتدا بر روی Xbox One ، PS4 ، PC و Nintendo Switch و سپس IOS و Android منتشر خواهد شد. داستان در ایالتی تحت نظر روسیه تنظیم شده و روی میشا (Misha) متمرکز شده است که قرار است دوباره با دوستان دوران کودکی خود متحد شود. به نظر می رسد همه چیز عالی خواهد بود تا اینکه اتحاد "با چیزی فراتر از کنترل آنها" خراب شود.

عناوین دیگر شامل Neuro Skazka و Franz هستند که هر دو به iOS و Android می‌آیند. اولی مربوط به جهانی است که در مغز یک خدای خواب در حال رشد است. مغز به عنوان "معادل یک منظومه شمسی" توصیف شده است، و سیارات نورون‌های آن هستند. این بازیکن مجبور است اجسام آسمانی را به موجودات انسانی کاملی تبدیل کند که دارای ذهن و هویت باشند. این اثر به عنوان پیچشی در ژانر "تکامل" از طریق منشور وحشت بیولوژیکی توصیف شده است.

عنوان بعدی ، Franz، اما بیشتر در خصوص آزمایشی است مکانیکی که احتمالاً در Bachelor’s scenario ظاهر می‌شود. این یک "استدلال اتاق چینی است که برای اولین بار توسط فیلسوف جان سیرل ارائه شده است" که بر "انتقاد از هوش مصنوعی و چگونگی درک آن توسط یک ناظر بی‌طرف" تمرکز دارد. آیا این درست است که ما کنترل کامل بازی را داریم؟ یا این احتمال وجود دارد که فقط این احساس را به ما القا می‌کند؟ "

آنچه جالب به نظر می رسد این است که استودیو Ice-Pick Lodge برای تمام این پروژه ها هنوز تاریخ انتشاری اعلام نکرده است و خبر خوب این است که قطعا جزئیات و اطلاعات بیشتری در طول سال ارائه خواهد شد.