Menu

Vampire: The Masquerade – Swansong برای کنسول‌های فعلی، نسل بعد و PC در سال 2021 منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، طبق اعلام Big Bad Wolf Studio توسعه‌دهندگان بازی، عنوان مورد انتظار Vampire: The Masquerade – Swansong این عنوان در سال 2021 برای PS5 ، Xbox Series X، PS4، Xbox One، Switch و PC (از طریق فروشگاه Epic Games) منتشر خواهد شد.

در اینجا یک مرور کلی از بازی ، از طریق وب سایت رسمی آن آمده است:

"به عنوان سه خون‌آشام بازی کنید، قدرت‌های خود را مهار کنید، خواسته‌های خود را در آغوش بگیرید و در داستانی دلخراش با شیاطین درون خود روبرو شوید که انتخاب‌های شما در مورد سرنوشت شهر بوستون تصمیم می گیرند.

به دنیای تاریکی خوش آمدید

اگر خون آشام ها واقعی بودند چه؟ چه خواهد شد اگر شکارچیان خونخوار در میان ما و به صورت پنهان زندگی می‌کنند و درگیر یک بازی بی پایان میل و هوس درونی، توطئه و خیانت می‌شوند؟ اگر شما یکی از آنها شوید چه می‌کنید؟ در Vampire: The Masquerade – Swansong، شما به عنوان یکی از این هیولاهای جذاب در دنیایی بازی می‌کنید که همیشه خطوط بین واقعی و فوق طبیعی طبیعی جابه‌جا می‌شوند.

هیجان و دلهره

هازل ایورسن، که همه او را به لقب قو می‌شناسند، شاهزاده جدید کاماریلا بوستون(Boston Camarilla) است. او با دست آهنی در دستکش مخملی، قصد دارد قدرت خود را ادعا کند و از Masquerade، قانون خون‌آشامانه‌ای که طراحی شده برای اطمینان از اینکه انسان‌ها هرگز در مورد نوع خود نمی‌آموزند، استفاده کند. با این حال، بهترین و زیرکانه‌ترین نقشه‌ها نیز ممکن است به هدف نرسند.

از آنجا که شایعات خیانت، قتل و مبارزات قدرت به شدت بالا می‌گیرند، شما باید در تلاش باشید و در سایه و به صورت پنهانی از فرقه خود در یک تحقیق بیهوده محافظت کنید زیرا شهر بوستون در هرج و مرج فرو رفته‌است.

به عنوان سه خون آشام اصلی بازی کنید

بازی به عنوان سه خون آشام، که هر کدام بیش از صد سال سن دارند. بین سرنوشت درهم تنیده خود، پذیرای نظرات مختلف آنها باشید و از توانایی‌های منحصر به فرد خود برای جدا کردن حقیقت از دروغ‌ها استفاده کنید. هر یک از شخصیت‌ها رشته‌های خون‌آشام خود را دارند که می‌توانند با توجه به رویکرد مورد نظر شما ارتقا پیدا کنند. آیا شما ارعاب، اغوا، یا مخفی‌کاری را انتخاب خواهید کرد؟ این تصمیم شماست ، به شرط آنکه بتوانید گرسنگی خون را حفظ کنید.

گیم پلی و پیامدها

Swansong با رویکرد منحصر به فرد خود به گیم‌پلی، بر پیامد و عواقب هر تصمیم و عمل شما تاکید می‌کند. هر موقعیتی را با دقت تجزیه و تحلیل کنید، انتخاب‌هایی که در طول تحقیق انجام می‌دهید و تعامل‌های اجتماعی شما با شخصیت‌ها می‌تواند تأثیر ماندگار در سرنوشت زندگی قهرمانان شما و سرنوشت بوستون کاماریلا داشته باشد."