Menu

تماشا کنید: تاریخ عرضه بازی ترس-روان‌شناختی What Happened اعلام شد به همراه صحبت‌های کارگردان بازی “آرش نگهبان”

به گزارش پردیس‌گیم، ناشر مستقل Katnappe و سازنده بازی یعنی استودیو Genius Slackers اعلام کردند که بازی آن‌ها What Happened ، که در سبک ترس-روان‌شناختی اول شخص می‌باشد برای عرضه در تاریخ پنجشنبه 9 مرداد ماه برنامه‌ریزی شده است. بازی مذکور فعلاً برای PC تأیید شده است و عرضه آن از طریق استیم (Steam) اتفاق خواهد افتاد.

در این بازی، بازیکنان پا جای پای یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام Stiles خواهند گذاشت و برخلاف میل اهریمنانی که ذهنش را احاطه کرده‌اند، سعی در هدایت او به سوی روشنایی خواهند کرد. تنها همراهی و قدرت بازیکنان در خواندن خاطرات Stiles می‌تواند او را از توهم ناشی از مواد مخدر و مسیر خود تخریبی نجات دهد.

در راستای اعلام تاریخ عرضه بازی، توسعه‌دهندگان Genius Slackers اولین ویدئو تحلیلی بازی را ارائه کردند که در این ویدئو کارگردان بازی What Happened آقای آرش نگهبان (Arash Negahban) درباره منابع الهام داستان بازی و هدف غایی تیم توسعه‌دهنده صحبت می‌کند.

ویدئو مذکور را در پائین مشاهده بفرمائید:

دانلود با کیفیتSD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی What Happened بازیکنان را به یک دبیرستان آمریکایی خواهد برد که با خاطرات بد و توهمات تصویری قدرتمند احاطه شده است و شما در نقش Stiles باید این مکان را در نوردید. علاوه بر تجربه سفری غیر آسان شما در این بازی شاهد حل معما، گریز از دست‌های اهریمنی و رویارویی‌هایی درگیر کننده در محیط‌های همواره در حال تغییر خواهید بود. بازی به طرز شگفت‌انگیزی توسط Unreal Engine 4 واقعگرایانه‌ طراحی شده است. بازی What Happened یک تجربه احساسی و تأثیرگذار و یک آزمون و نمونه برای گروه‌های کوچکِ مستقلی است که آرزوی بیان داستانشان درباره رنج و امید به شکلی فراموش‌نشدنی را دارند.

what happend

بازی What Happened را هم‌اکنون در فهرست موردعلاقه‌های خود (Wishlist) در استیم قرار دهید. تاریخ عرضه بازی پنجشنبه 9 مرداد می‌باشد. همچنین بازی قرار است در آینده برای کنسول‌ها نیز عرضه شود. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، ناشر این بازی در ایران سورنا گیمز (Sourena Games) می‌باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.