Menu

تماشا کنید: Steelrising بازی جدید سازندگان Greedfall معرفی شد

بازی‌های متعددی در Nacon Conncet دیشب معرفی شدند که به عقیده‌ی بسیاری بزرگ‌ترین این معرفی‌ها بازی جدید Spiders یعنی Steelrising بوده است. به گزارش پردیس‌گیم Spiders که بازی‌هایی همچون Bound by Flame, Technomancer و Greedfall را در کارنامه دارد، حال به عنوان اولین محصول خود زیر نظر Nacon دست به اقتباسی فانتزی و تاریخی از انقلاب فرانسه زده است. Nacon اطلاعات زیادی از بازی منتشر نساخت اما کمی از داستانِ Steelrising را به اشتراک گذاشت که می‌توانید در زیر بخوانید.

Steelrising روایتی از آینده است. جایی که شما کنترل زنی روبات با نام Aegis را برعهده دارید و باید از Marie-Antoniette محافظت نمایید. این بار اما انقلاب فرانسه بسیار متفاوت‌تر از قبل است و لویی شانزدهم دارای ارتشی از روبات‌ها می‌باشد. وظیفه‌ی شما نیز این است که دیکتاتوری لویی شانزدهم را خاتمه داده و بر او پیروزی یابید.

Jehanne Rousseau یکی از تهیه کنندگان ارشد Spiders مدعی شده که این بار تمرکز بیشتری بر روی اکشن خواهند داشت و بزی را در این سبک و سیاق نشان خواهند داد.Steelrising در تاریخی نامشخص برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و اکس باکس سری اکس منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه