Menu

شایعه: اطلاعات بسیاری از گیم‌پلی Elden Ring لو رفت

پس از Sekiro: Shadows Die Twice استدیوی FromSoftware در حال کار بر روی Elden Ring می‌باشد و صبر و طاقت هواداران برای اطلاعات جدید یا تریلری از این بازی بسیار کم شده است. به گزارش پردیس‌گیم یکی از کاربران 4chan که خود ادعا می‌کند از تیم سازندگان Elden Ring می‌باشد جزئیات زیادی از بازی منتشر کرده که البته باید با کمال احتیاط با آنها روبرو شد و الکی نباید دل خوش شد!

اما به هر حال خواندن این مطالب نیز خالی از لطف نخواهد بود و طبق برخی گفته‌ها حتی صحت مطالب نیز تایید شده است اما خب منبع نیز چندان قابل اطمینان نیست و باعث ایجاد شک و شبهه در آن می‌شود. اما شخص لیک کنننده درمورد بازی چنین گفته است:

بازی مشابه Dark Souls 1 & 3 خواهد بود. گرچه ریتم بازی کمی کند است اما مبارزات پویاتر از بازی‌های سابق خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که توانایی جاخالی دادن در هوا (Air Dodge) و پریدن نیز در بازی وجود دارد. هیچ کلاس بخصوصی در ابتدای بازی انتخاب نخواهد شد اما در جریان پیشروی خود می‌توانید به گروه‌های مختلفی بپیوندید و درمیان انها پیشرفت کنید.

اسبی روح مانند نیز به عنوان سواری شما انتخاب شده است. Inventory بازی نیز مشابه Demon's Souls می‌باشد. چرخه‌ی شب و روز نیز در این عنوانن وجود خواهد داشت. Checkpointها نیز به مثابه بونفایرها هستند و مثل همیشه، درجه‌ی سختی در بازی وجود ندارد.

به نظر می‌رسد که 5 باس اصلی و 12 باس معمولی در بازی وجود دارند. نوار سلامتی آنها مثل Sekiro می‌باشد، دشمنان نیز در شب هنگام بسیار قوی‌تر هستند اما در مقابل آیتم‌های بهتری از خود باقی می‌گذارند.

همانند مکانیزم Sekiro سیستم unseen aid در بازی وجود دارد و شما بجای یافتن آیتم‌های از دست داده‌ی خود باید منتظر امدادهای غیبی باشید.

در آخر نیز گفته شده که Elden Ring در نمایش 2 مرداد اکس باکس نمایشی خواهد داشت و پس از مدتی طولانی هواداران خود را سیراب خواهد کرد.

باید درنظر گرفت که تمامی اطلاعات لو رفته در حد شایعه هستند و نمی‌توان به آنها اطمینان صد درصدی داشت. با این حال امیدواریم هر چه سریعتر شاهد اطلاعات و تریلر رسمی بازی از جانب FromSoftware باشیم.