Menu

شایعه: اطلاعات جدید و جالبی از بازی Resident Evil: Village لو رفت

از جدیدترین بازی از سری محبوب Resident Evil ماه گذشته طی نمایش سونی برای بازی‌های PS5 رونمایی شد. در تریلر معرفی این بازی شخصیت‌های ناآشنا و آشنای زیادی دیدیم و شاید بحث برانگیزترین آن‌ها نقش کریس ردفیلد در داستان باشد.

Capcom تاکید زیادی بر وجود کلمه Village در نام این بازی دارد و طبق گزارشات غیر رسمی، تمرکز زیادی در گشت‌وگذار در محیط بازی شده است. مناطق بازی موجودات مختلفی مثل گرگینه‌ها و دشمنان آزار دهنده دیگری دارد، اما آیا شخصیت‌هایی هم هستند که بتوان با آن‌ها صحبت کرد؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، منبع داخلی سرشناس و قابل اعتماد یعنی AestheticGamer که با نام Dusk Golem هم شناخته می‌شود، طی چند وقت اخیر اطلاعات زیادی از بازی Resident Evil: Village لو داده که همه آن‌ها درست از آب در آمدند و حالا جزئیات جدیدی به اشتراک گذاشته است. از او در رابطه با وجود شخصیت‌هایی برای صحبت کردن مثل The Evil Within 2 سوال شد. او چنین پاسخی داد:

"به آن شکل نخواهد بود. اما شخصیت‌های فرعی زیادی در Resident Evil 8 هستند و روستاییان در این بازی نقش پررنگ‌تری نسبت به شخصیت‌های عادی نسخه‌های قبلی Resident Evil دارند. مردم روستا (Village) برای این بازی مهم اهمیت دارند و تعدادی از آن‌ها افرادی عادی هستند."

در Resident Evil 7 هم افرادی عادی مثل شخصیت‌های Zoe و Lucas Baker را داشتیم (البته دومین مورد نقش شخصیت منفی را داشت). باید دید Resident Evil: Village چه نوع رویکردی در این خصوص دارد و چگونه در این زمینه پیشرفت کرده است. شاید بازیکن با تصمیم و انتخابات خود روی زندگی شخصیت‌های دیگر تاثیرگذار باشد؟

او در رابطه با مدت زمان بخش داستانی بازی هم گفت Village زیاد طولانی نخواهد بود، اما اتمام آن کمی بیشتر از نسخه هفتم زمان می‌برد. وی همچنین گفت در رابطه با تاریخ انتشار بازی چندان مطمئن نیست، ولی سازندگان می‌خواستند آن را در نیمه اول سال 2021 منتشر کنند که متاسفانه مشکلاتی بخاطر شیوع ویروس کووید-19 به‌وجود آمد و انتشار آن تا نیمه دوم 2021 به تعویق افتاده است.

به هر حال تمام این اطلاعات شایعه هستند، اما این را هم باید در نظر بگیریم که Dusk Golem قبل از معرفی Resident Evil: Village اطلاعات زیادی از بازی لو داده بود که تمام آن‌ها درست از آب در آمدند، پس به احتمال زیاد این اطلاعات هم صحت دارند. در هر صورت باید تا انتشار اطلاعات رسمی بیشتر از سوی خود سازندگان صبور باشیم.