Menu

پشتیبانی از Dying Light 2 بعد از عرضه مثل نسخه اول خواهد بود

نسخه اول Dying Light در زمان عرضه خود در سال 2015 مشکلات زیادی داشت، اما استودیوی Techland با پشتیبانی خود آپدیت‌های زیادی برای رفع این مشکلات ارائه داد تا تجربه بهتری فراهم کند. بدین ترتیب بازی روز به روز بهتر از قبل شد و در ادامه هم محتویات جدیدی هم برای آن در دسترس قرار گرفت و این پشتیبانی هنوز هم ادامه دارد.

این حجم از پشتیبانی از یک بازی داستانی تک‌نفره بسیار نادر است و کمتر سازنده‌ای حاضر به این کار می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد Techland می‌خواهد این روند را با نسخه دوم هم ادامه دهد. به گزارش پردیس‌گیم، تایمون اسمکتلا، طراح ارشد و تهیه کننده Dying Light 2، در مصاحبه‌ای با Gamingbolt راجع به همین موضوع صحبت کرد:

"البته که برنامه ما دقیقا همین است. Dying Light 2 پر از محتواست که ما می‌خواهیم در روز اول عرضه آن‌ها را در خود داشته باشد. اما ما همچنین برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بعد از عرضه هم مثل نسخه اول برای مدتی طولانی آن را پشتیبانی کنیم؛ هرروز ایده‌های جدیدی به ذهن‌مان خطور می‌کند. ما می‌دانیم که طرفداران ما به این موضوع عادت دارند و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تجربه‌ای فراموش نشدنی ارائه دهیم."

از او همچنین درباره تاریخ انتشار بازی هم سوال شد که متاسفانه پاسخی نداد و گفت یک تیم را به همین موضوع اختصاص داده‌اند تا روی بازی و تاریخ انتشار آن فکر و تصمیم‌گیری کنند. بازی قرار بود بهار امسال منتشر شود، اما تا مدتی نامشخص تاخیر خورد. Dying Light 2 همچنین یک بازی میان‌نسلی است.