Menu

Nintendo می‌خواهد با استفاده حداکثری از مزیت‌ها چرخه عمر Switch را افزایش دهد

کنسول Switch چند سال است که در بازار منتشر شده و با این وجود که سونی و مایکروسافت قصد ورود به نسل جدیدی از دستگاه‌های بازی را دارند، اما Nintendo می‌خواهد همچنان با Switch مسیر خود را ادامه بدهد و عمری طولانی برای آن در نظر گرفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شونتارو فوروکاوا، قائم‌مقام مدیر عامل Nintendo، در جلسه‌ای برای پرسش‌وپاسخ با سرمایه‌گذاران گفت:

"سیستم بازی نسل فعلی ما یعنی Nintendo Switch وارد چهارمین سال خود از زمان عرضه شده، اما نیروی آن برای ادامه راه در حال افزایش است. ما معتقدیم 2 فاکتور پشت این قضیه هستند. اولین فاکتور، وجود 2 شکل از این دستگاه با مشخصات متفاوت در Nintendo Switch و Nintendo Switch Lite است. فاکتور دوم هم این است که منابع Nintendo فقط برای توسعه محتویات برای یک پلتفرم یعنی Nintendo Switch متمرکز هستند. ما می‌خواهیم با استفاده از چنین مزیت‌هایی چرخه عمر Switch را افزایش دهیم."

Nintendo قبلا هم اعلام کرده بود که Switch هنوز حتی به اواسط عمر خود نزدیک نشده و انتظار دارند عمر این دستگاه نسبت به دستگاه‌های قبلی آن‌ها بیشتر باشد.

کو شیوتا، مدیر اجرایی ارشد Nintendo، از فاکتورهای دیگری مثل راحتی استفاده، در دسترس بودن و انعطاف‌پذیری Switch در چگونگی بازی کردن مردم صحبت کرد که نقش پررنگی در موفقیت این دستگاه داشتند:

"علاوه بر جنبه‌های بازی‌سازی (مشخصات فنی بهتر Switch نسبت به دستگاه‌های قبلی)، دستگاه‌های بازی اختصاصی Nintendo با تمرکز بر فراهم کردن محیطی راحت برای مصرف کنندگان به‌منظور بازی کردن عناوین جالب ساخته می‌شوند. مصرف کنندگان می‌توانند با Nintendo Switch در نمایشگر تلویزیون یا صفحه خود کنسول بازی کنند و ما باور داریم این مورد در مقایسه با دستگاه‌های قبلی، مجال بیشتری در گیم‌پلی طی صحنه‌های مختلف برای مردم به‌وجود آورده است.

ما با Nintendo Switch کشفیات زیادی درباره اینکه یک دستگاه بازی در کجای زندگی روزانه مصرف کنندگان می‌تواند نقش ایفا بکند داشتیم. ما در رسانه‌های اجتماعی صحنه‌هایی می‌بینیم که بچه‌ها با خانواده خود دور یک کنسول برای بازی کردن می‌نشینند که حس ارزش دوباره‌ای به دستگاه بازی اختصاصی ما داد. ما از این تجربه استفاده می‌کنیم تا با دقت فرم کنسول‌های آینده خود را زیر نظر داشته باشیم."

فهرست بازی‌های امسال Switch شامل Paper Mario: The Origami King ،Deadly Premonition 2 و Bravely Default 2 در کنار No More Heroes 3 می‌شود. همچنین شایعاتی درباره عرضه Pikmin 3 Deluxe و چند Remaster از 3D Super Mario در سال 2020 به گوش می‌رسند. بازی‌های دیگری مثل Pokemon Snap و Metroid Prime 4 به‌همراه Bayonetta 3 و The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در دست ساخت هستند، اما تاریخ انتشار آن‌ها مشخص نیست.