Menu

جدیدترین اخبار از خریدهای درون برنامه‌ای و بسته‌های الحاقی بازی Biomutant

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Biomutant عنوانی که به ظاهر وارد خواب عمیقی شده بود. در عرض یک سال گذشته بازی به سکوت عجیبی فرو رفته بود تا اینکه چند وقت پیش اطلاعات جدیدی به همراه تریلر گیم‌پلی و مصاحبه درباره داستان، شخصی‌سازی و دیگر بخش‌ها، در اختیار قرار گرفت. متأسفانه هنوز از تاریخ عرضه بازی اطلاعاتی در دست نیست ولی از برنامه بعد از عرضه با خبریم.

در جریان مصاحبه با Well-Played، رئیس استودیو سازنده(Experiment 101 Studio) بازی Biomutant درباره عرضه احتمالی بسته‌های الحاقی (DLC) توضیحاتی ارائه داد. آقای Stefan Ljungqvist عنوان کردند که تمرکز اصلی آن‌ها در حال حاضر بر آماده‌سازی و عرضه بازی است و در مورد محتواهای بعد از عرضه، بعدا‌ََ برنامه‌ریزی می‌کنیم. ایشان اما این نکته را تأکید کردند که بازی هيچگونه خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد داشت، خبری که احتمالاً افراد زیادی را خوشحال کند.

biomutant

"تمرکز ما بر تکمیل بازی اصلی است و مطمئن شدن از اينکه به هدف و کیفیت مورد نظرمان برسیم. سپس ما خواهیم دید که آیا امکان ارائه محتوای بیشتر وجود دارد یا خیر. یک چیزی که اکنون می‌توان با تأکید اعلام کنم این است که ما در بازی Biomutant هیچگونه خریدهای درون برنامه‌ای قرار نداده‌ایم. "

بازی Biomutant برای عرضه در تاریخی نامشخص برنامه‌ریزی شده است و پلتفرم‌های مقصد بازی تا کنون PS4, Xbox One و PC عنوان شده‌اند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای این بازی هیجان‌زده هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.