Menu

شایعه: قیمت Xbox Series X در نمایش ماه جولای Xbox مشخص نخواهد شد

روز گذشته شرکت مایکروسافت رسما تایید کرد که نمایش بازی‌های Xbox در روز 2 مرداد برگزار می‌شود. تایید شده که بازی‌هایی مثل Halo: Infinite در آن نمایش داده خواهند شد و انتظار رونمایی از عناوین دیگری مثل Perfect Dark و Fable 4 را هم داریم، اما به‌نظر می‌رسد خبری از قیمت دستگاه نمی‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، دنیل احمد، تحلیل‌گر ارشد Niko Partners، در توئیتر یک نظرسنجی برگزار کرد و در آن از طرفداران پرسید که به‌نظرشان آیا مایکروسافت قیمت Xbox Series X را در نمایش جولای (مرداد ماه) اعلام می‌کند یا خیر؛ سپس تام وارن از The Verge زیر توئیت او نوشت در نمایش آینده فقط بازی خواهیم دید و خبر دیگری نیست.

اگر مایکروسافت در نمایش جولای هم قیمت را اعلام نکند، پس حتما می‌خواهد این کار را در ماه اوت طی همایش Gamescom 2020 انجام دهد. باید منتظر بود و دید آیا سونی هم همین روند را در پیش می‌گیرد و منتظر Gamescom می‌ماند یا نه.

دستگاه Xbox Series X در اواخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. طبق شایعات و گزارشات متعدد، یک مدل ارزان‌تر که فعلا با نام رمزی Lockhart شناخته می‌شود، در کنار دستگاه اصلی به‌صورت جداگانه عرضه خواهد شد.