Menu

روند ساخت Final Fantasy 7 Remake Part 2 تحت تأثیر Covid-19

به گزارش پردیس‌گیم، همانند همه‌ی چیزها در جهان، روند ساخت و توسعه بازی‌های ویدئویی نیز به طرق مختلف تحت تأثیر همه‌گیری جهانی ویروس Covid-19 قرار گرفته است، از طولانی شدن روند ساخت تا تأخیر در تاریخ عرضه. یکی دیگر از بازی‌هایی که به نظر تحت تأثیر این موضوع و شرایط دور کاری اجباری(به دلیل قرنطینه) قرار گرفته، بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 می‌باشد.
در مصاحبه اخیر تهیه کننده بازی مذکور، جناب یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase) با رسانه بزرگ The Guardian، ایشان به موضوعات مختلفی از جمله همه‌گیری جهانی ویروس و تأثیرگذاری آن بر بازی Final Fantasy 7 Remake Part 2 اشاره کردند و گفتند که "من فکر نمی‌کنم که تأثیر آنچنانی در دراز مدت داشته باشد."

Final Fantasy 7 Remake

"من بسیار دردمند و ناراحتم از اینکه رنج و سختی تعداد زیادی از مردم جهان را می‌بینم، رنج و دردی که حتی موجب از دست رفتن جانشان می‌شود. زمانی که ما تاریخ عرضه بازی را مشخص می‌کردیم، کسی همه‌گیری جهانی را پیش‌بینی نکرده بود و عرضه بازی نخست در این بازه‌ی همه‌گیری جهانی ما را دچار کوری موقت کرده بود. (شرایط را درست تشخیص نمی‌دادیم)
در حال حاضر گروه همچنان به صورت دور کاری در حال توسعه بازی هستند. بهره‌وری ما موقتاً به زیر 100% نزول پیدا کرده بود، ولی من تصور نمی‌کنم که این موضوع در دراز مدت تأثیر آنچنانی بر روی ما بگذارد. من قلباً امیدوارم که Final Fantasy 7 Remake بتواند برای آن دسته از افرادی که در این شرایط سخت تحت قرنطینه قرار گرفته‌اند، لحظه‌ای آرامش توأم با لذت فراهم آورد تا تحمل شرایط تنش‌زای موجود را برای آنان راحت‌تر کند. "
اوایل امسال، کمی بعد از عرضه Final Fantasy 7 Remake آقای کیتاسه عنوان کردند که روند ساخت دنباله بازی در دست اجراست. همچنین ایشان اضافه کردند که طرفداران انتظار تغییر چشمگیری در داستان اصلی را نداشته باشند. بازی Final Fantasy 7 Remake هم اکنون برای PS4 در دسترس است.
خب دوستان نظرتان چیست؟ نسخه اول این بازسازی با شکوه رو تجربه کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش نظرات با در میان بگذارید.