Menu

شایعه: بازی جدید Batman سیستم نمسیس و چند حزب متفاوت دارد

طی چند وقت اخیر اطلاعات زیادی از بازی جدید Batman که WB Games Montreal آن را می‌سازد لو رفته است. علاوه بر خود سازندگان که اشارات زیادی به آن کردند، منابع داخلی و افراد با نفوذ زیادی هم اطلاعات مختلفی از آن لو داده‌اند. TheComixKid در توئیتر چند وقتی است این کار را می‌کند و جدیدا جزئیات جدیدی از بازی جدید Batman به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، او می‌گوید در بازی جدید Batman در نقش چند شخصیت متفاوت از خانواده Bat بازی می‌کنیم (گزارش‌های قبلی هم این مورد را تایید کرده بودند) و همچنین یک سیستم نمسیس شبیه به بازی Shadow of Mordor و دنباله آن دارد. همچنین چند حزب متفاوت مثل GCPD که به دنبال Batman هستند هم در بازی خواهند بود.

WB Games Montreal هم به وجود چند حزب مختلف در بازی جدید Batman احتمالا اشاره کرده و حضور GCPD هم با جمله "Capture the Knight" در اشارات قبلی آن‌ها به بازی به نوعی تایید شده بود. شاید Court of Owls در پشت پرده این حزب‌ها را کنترل می‌کند. ضمنا چندی پیش نام بازی هم لو رفته بود که ظاهرا Gotham Knights است و "s" نقش جمع را در کلمه Knights دارد. این مورد شاید حضور چند شخصیت قابل بازی متفاوت از خانواده Bat را تایید کند.

در هر صورت تمام این اطلاعات تایید نشده هستند، پس آن‌ها را شایعه در نظر بگیرید. اخیرا با یک گزارش فهمیدیم که Gothman Knights و بازی جدید Rocksteady (که احتمال زیاد Suicide Squad است) در اول شهریور ماه معرفی می‌شوند، پس منتظر باشید.