Menu

ابر شرکت Tencent در صدد ساخت یک بازی AAA و جهان‌باز برای PS5 و XBOX SERIES X

به گزارش پردیس‌گیم، غول تکنولوژی چین و جهان یعنی Tencent در تازه‌ترین اخبار اعلام کرد که بواسطه توابع خود (شرکت‌های Lightspeed و Quantum) استودیو جدیدی را در شهر لوس‌آنجلس تأسیس کرده است، استودیوای که وظيفه ساخت و توسعه بازی عظیم AAA و جهان‌باز برای نسل بعد یعنی کنسول‌های PS5 و XBOX SERIES X را خواهد داشت.
رهبری Lightspeed Studio بر عهده‌ی مدیر اسبق راکستار جناب استیو مارتین (Steve Martin) می‌باشد، شایان ذکر است که ایشان پیش از این وظایف مدیریتی سطح بالا در توسعه Grand Theft Auto V و Red Dead Redemption 2 را بر عهده داشتند. آقای مارتین همچنین جدای وظیفه رهبری استودیو، نقش تهیه‌کنندگی اجرائی را نیز بر عهده خواهند داشت.

Lightspeed Studio

"ما با ترکیب توسعه سطح جهانی و محیط کاری عاری از اضطراب، سطح جدیدی را در دنیای بازی‌های ویدئویی ارائه خواهیم کرد. ما با تکیه بر ارتقاء جایگاه شغلی، صداقت، فعالیت هدفمند و خلاقیت، از روز اول بر ساخت بازی‌های سطح جهانی تمرکز خواهیم کرد. آقای مارتین همچنین اضافه کردند: ما بر ایجاد محیطی سالم و عاری از بحران کاری (Crunch، به مواقع بحرانی در توسعه پروژه‌ها اطلاق می‌شود که در آن افراد مجبور به اضافه کاری می‌شوند.) متعهد هستیم."

افراد حاضر در Lightspeed Studio گلچینی از بازی‌سازانی هستند که سابقه فعالیت در استودیوهای بزرگ و سرشناس Rockstar Games, Respawn Entertainment, 2K Games و Insomniac Games را دارند.
خب دوستان نظرتان چیست؟ به این استودیو خوش بین هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.