Menu

بازی Horizon Zero Dawn در همین ابتدای کار به فهرست پرفروش‌های استیم راه یافت

به گزارش پردیس‌گیم، تقریباً 3 سال پیش بود که سونی و استودیو خوش ذوق Guerilla Games با عرضه بازی موفق Horizon: Zero Dawn ما را غرق در دنیای شگفت‌انگیز بازی کردند. بازی جهان‌بازی و منحصر به فردی که با بهره‌گیری از عناصر فانتزی و دایناسورهای رباتیک مورد ستايش منتقدان قرار گرفت. بازی مذکور هم‌اکنون جان دیگری در پلتفرم PC گرفته، عجب جان گرفتنی!

در خبرهای گذشته شما را با سیستم موردنیاز بازی آشنا کردیم، که البته به نظر می‌رسد(با توجه به سیستم مورد نیاز) بازی از بهینه‌سازی مناسبی برخوردار است. بازی برای عرضه بر روی هر دو فروشگاه مطرح PC یعنی استیم(Steam) و اپیک(Epic Games Store) برنامه‌ریزی شده است. در زمان نگارش این خبر بازی در حال صعود موشک‌وار به صدر فهرست عناوین پرفروش استیم می‌باشد و هم‌اکنون در فهرست پرفروش‌های استیم قرار گرفته است. نکته جالب اینجاست که این موفقیت با وجود قیمت کامل بازی است و بدون تخفیفات، البته به احتمال زیاد بازی برای مدت طولانی در آن لیست جای نمی‌گیرد چرا که بازی‌های بزرگ زیادی در حال حاضر در فروش ویژه قرار دارند. نکته مهم این استقبال گسترده این است که بازیکنان PC چقدر پذیرای بازی‌های بزرگ هستند، هر چند با تأخیر نسبتاً زیادی بر روی PC عرضه شوند.

horizon zero dawn

نسخه PC بازی Horizon: Zero Dawn Complete Edition برای عرضه در تاریخ جمعه 17 مرداد برنامه ریزی شده است، شایان ذکر است که این نسخه دارای بسته گسترش دهنده The Frozen Wilds نیز می‌باشد. نیازی به گفتن ندارد، ولی بازی هم‌اکنون بر روی PS4 در دسترس است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه بازی بر روی پلتفرم پرطرفدار PC مشتاق هستید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.