Menu

تاریخ برگزاری مراسم Ubisoft Forward به همراه جدیدترین اطلاعات از مراسم و بازی‌ها

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت فرانسوی یوبیسافت (Ubisoft) در تیزر تبلیغاتی جدید خود به مراسم آنلاین Ubisoft Forward اشاره می‌کند. مراسم آنلاینی که در اصل جایگزین گردهمایی لغو شده E3 شده است، و شرکت یوبیسافت بنا دارد بازی‌های خود را در این مراسم نمایش دهد.

همانطور که در تیزر پائین مشخص است، تا بدین لحظه حضور بازی‌هایی چون Watch Dogs Legion, Assassin's creed: Valhalla و Hyper Scape (همان بازی بتل‌رویال یوبیسافت) تأیید شده است. از همه این‌ها گذشته یوبیسافت در حال حاضر بازی‌های زیادی دارد که تاریخ عرضه مشخصی برای آن‌ها تعیین نکرده است، به بازی‌های بالا عناوین: Skull and Bones (که به نظر لغو شده است), Beyond Good and Evil 2, Roller Champions, Gods and Monsters و Rainbow Six Quarantine را نیز اضافه کنید، که هیچ کدام تاریخ عرضه ندارند.

ubisoft forward

این‌ها همه در حالی است که در خبرهای گذشته و اظهارات جناب Giancarlo Esposito به نظر می‌رسد که این بازیگر سرشناس در بازی Far Cry 6 ایفای نقش کرده است و طبق گفته ایشان پروژه بزرگ ایشان به زودی رونمایی می‌شود، که بر طبق شایعات به مراسم یوبیسافت و بازی Far Cry دلالت دارد.

البته که کسی بدش نمی‌آید که در این مراسم از بازی‌های پرطرفداری چون مجموعه Splinter Cell و یا Rayman رونمایی به عمل آید، اما در حال حاضر نزدیک‌ترین احتمال به رونمایی Far Cry جدید اشاره می‌کند.

پخش زنده مراسم یوبیسافت موسوم به Ubisoft Forward در تاریخ یکشنبه 22 تيرماه انجام خواهد گرفت.

دانلود با کیفیت SD دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ انتظار رونمایی از چه بازیی را دارید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.