Menu

مایکروسافت برای تجدید علامت تجاری Fable اقدام می‌کند

به گزارش پردیس‌گیم، شایعات درباره این مجموعه بازی پرطرفدار و ساخت Fable 4 توسط Playground Games، چند سالی می‌شود که در فضای اخبار می‌چرخد به طوری که گویا این قضیه تبدیل به یک راز فاش شده گشته است.
با توجه به برنامه عرضه شدن Xbox Series X در سال جاری و همچنين شایعات فراوان پیرامون بازی معرفی نشده در دست ساخت Playground Games، که از قضا طبق شایعات یک عنوان نقش‌آفرینی و جهان‌باز است، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد رونمایی از این عنوان باشیم.
حال به تازگی، مایکروسافت اقدام به تجدید علامت تجاری Fable کرده است، که البته به خودی خود چیز مهمی نیست، چون شرکت‌ها معمولاً این کار را انجام می‌دهند، حتی برای عناوینی که سال‌هاست بلا استفاده باقی مانده‌اند. اما نکته اصلی اینجاست که آن‌ها اذعان کرده‌اند که بنا دارند در آینده نزدیک از این علامت تجاری (Fable) استفاده کنند.
نکته دیگری که این موضوع تجدید علامت تجاری را مهم جلوه داده است این است که شایعات Fable تمامی ندارند، اگر خاطرتان باشد حوالی E3 پارسال بود که نام Fable 4 در حساب رسمی مایکروسافت در میکسر(پلتفرم استریم) نمایان شد. با توجه به اینکه امسال خبری از E3 نبود و مراسم لغو شد، خیلی‌ها معتقدند که بازی مذکور قرار است (Fable 4) در مراسم رونمایی از بازی‌های Xbox Series X رونمایی شود. نظر شما چيست دوستان؟ از طرفداران این مجموعه بازی هستید؟ امیدی به معرفی آن دارید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.