Menu

دانلود فیلم کمدی زیر نظر قسمت سوم سریال آقازاده و قسمت 18 هم گناه

در هفته جاری قسمت سوم سریال بسیار تماشایی آقازاده به همراه قسمت دوم موچین، قسمت 18 هم گناه، قسمت 29 دل و همچنین فیلم کمدی پرفروش زیرنظر در شبکه نمایش خانگی پخش می شوند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود همه این آثار را با کیفیت بلوری دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال آقازاده در همین بدو ورود به شبکه نمایش خانگی توانست ارتباط خود را با مخاطبینش پیدا کند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. چیزی که کمتر در بین سریال ها رایج بود.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

آغاز سریال آقازاده با یک سکانس هیجانی و تریلر همراه بود. یکی از شخصیت های سریال که دختری شهرستانی و فریب خورده به نام راضیه (مانلی) که سپس به تهران می آید، بود. وی به دنبال ساخت آینده ای بهتر و پیشرفت کردن به تهران می آید. سپس در آن جا با خانمی (با بازی نیکی کریمی) آشنا می شود و او وی را با افراد متمول زیادی آشنا می کند. وضع مالی او خوب می شود به سفر خارج از کشور می رود. ولی این افراد از او سواستفاده می کنند و در نهایت این دختر به زندان می افتد. در قسمت دوم نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. راضیه (یکی از شخصیت های اصلی داستان) که در آن زمان در سن 20 سالگی به سر می برد و با نامزدش در جنگل های شمال در حال تفریح است به یک باره زنی را می بیند که 3 مرد به دنبال او هستند و قصد جون او را دارند. این زن که در حقیقت تینا بوده است به داخل تله ای در جنگل می افتد و آن 3 مرد نیز روی تله و گودال را با اجسام سنگین پوشانده و به ضعم خودشان کار وی را تمام کرده اند. ولی راضیه که شاهد این ماجرا ها بوده و به تعقیف آن ها پرداخته بود اینک پشت درخت ها قایم شده بود و پس از رفتن مردها به کمک تینا می آید و او را از مرگ حتمی نجات می دهد. این در واقع داستان آشنایی راضیه و تینا بوده است. در ادامه تینا برای قدردانی از راضیه او را وارد باند مخوف و خلافکار خودشان به سرکردگی نیما بحری می کند. داستان به صورت موازی پیش نمی رود و پس و پیش هایی دارد. چرا که به یک باره به عروسی راضیه با حامد (یکی از مامورین امنیتی که دربدر در فکر به دام انداختن نیما است) می رسیم. عروسی که بسیار عجیب به نظر می رسد، چون این دو و مخصوصا حامد هیچ حسی به راضیه ندارد. حال باید دید که در قسمت 3 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت سوم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای این قسمت دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت سوم سریال آقازاده

قسمت 18 یا به عبارتی قسمت 6 از فصل 2 سریال هم گناه نیز در این هفته پخش می شود. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت های اخیر دیدیم که قضیه آرمان و زیبا به بن بست می خورد. پس از سارا، این بار مادر آرمان نیز به خانه ای که برای زیبا در نظر گرفته شده بود می رود و وی را از ارتباط با پسرش باز می دارد. در همین اثنا هست که زیبا را به بیمارستان می برند و مشخص می شود که وی مبتلا به یک نوع سرطان قوی و حاد می باشد. سیما در آن هنگام به خانه می آید و وی را به دکتر می برد. پس از آن پسر زیبا از خانه ناپدید می شود ولی بعدا می فهمند که پدرش وی را به خانه خودش برده است. آرمان و زیبا به آدرس شوهر سابقش می روند و می بینند که وی برای بچه پلی استیشن خریده است و با این حربه توانسته او را به خانه خودش ببرد. در قسمت پنجم فصل دوم نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. این قسمت در واقع سوپرایز کننده ترین قسمت سریال بود که دنباله ای از اتفاقات عجیب و باور نکردنی در آن رخ داد. نخست این که مشخص می شود پیمان و نیکی با هم خواهر و برادر هستند. پیمان از جریان ملاقات نیکی و فریبرز (در واقع پدرشان) باخبر می شود و شتابان خود را به نزد خواهرش می رساند و وی را از فاش کردن این راز برحضر می دارد. ولی نیکی تنها می خواست که جریان به اختلاف خوردن رابطه خود را با امین برای فریبرز بازگو کند تا او در این میان میانجگری کند. در سمت دیگر داستان رویدادی دیگر می افتد. هدیه پس از طلاق از سمت فرهاد، جریان را به خانواده اش گفته است و از خانه خودش به خانه عمویش رود. فرهاد پس از این جریان و تنهایی که پیش می آید تازه متوجه می شود که عاشق هدیه شده است. چیزی که شاید برای بسیاری غیرمنتظره بود. حال باید دید که وانکش لیدا به این ماجرا چیست و وی چه اقدامی انجام می دهد؟ ولی این پایان ماجرا نبود. قضیه سامان و سیما وارد فاز جدیدی می شود. مشخص می شود که جریان خودکشی سیما ساختگی بوده است، این دو برای گرفتن پول 1 میلیاردی که پدر سیما وعده داده بود این اتفاقات را رقم زده بودند. چیزی که حتی آرمان نیز از آن ها بی خبر بود.

حال باید دید که در قسمت ششم از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 18 (اپیزود ششم از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 18 هم گناه

کمدی پرفروش و محبوب زیر نظر که در زمستان پارسال اکران شده بود و همین اواخر تجربه یک ماهه اکران آنلاین را نیز پشت سر گذاشته بود همینک قرار است که به شبکه نمایش خانگی بیاید.

این فیلم طنز نخستین تجربه کارگردانی مجید صالحی می باشد که با بازیگران کمدی ساز مشهوری چون رضا عطاران , آزاده صمدی , امیر جعفری , مهران احمدی و سروش جمشیدی ساخته شده است.

اگر طرفدار فیلم های طنز و خنده دار هستید قطعا از تماشای زیر نظر لذت خواهید برد.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم زیر نظر