Menu

عنوان Outriders شصت ساعت محتوای ‌قابل‌بازی ارائه می‌دهد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، رفته‌رفته و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Outriders ،محصول جدید استودیو People Can Fly، جزییات بیشتری از این عنوان موردانتظار منتشر شد. همانطور که قبلا و به لطف ویدیو‌های ماهانه استودیو در خصوص بازی تایید شده بود، بازی در تعطیلات امسال منتشر خواهد شد. در این ویدیو‌ها همچنین جزییات بیشتری نیز از مراحل جانبی و گیم‌پلی بازی منتشر شد اما سوال اصلی برای طرفداران این سبک میزان محتوای بازی و مدت زمان اتمام بخش داستانی و مراحل جانبی بازی است.

آنگونه که توسعه‌دهندگان بازی اعلام کردند عنوان Outriders یک بازی کامل بوده و به صورت لایو سرویس عرضه نمی‌شود در نتیجه بازیبازان در همان زمان انتشار بازی می‌توانند به تمام محتویات آن دسترسی داشته باشند. با وجود اینکه به احتمال زیاد شاهد عرضه‌ی DLC و به‌روزرسانی‌هایی برای بازی باشیم اما هنوز به طور قطع نمی‌توان در این مورد صحبت کرد.

مدیر بازی بارتوز کمیتا و طراح روایت داستانی سزمون بارچان در مورد محتوای پس از پایان بخش داستانی بازی با WCCFTech صحبت كرده و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرده‌اند.

"اواخر امسال در مورد محتویات آخربازی در Outriders صحبت خواهیم کرد، اما کل محتوای موجود برای بازی به صورت همزمان برای حداکثر سه بازیکن است. در تغییرات بعدی که روی بازی اعمال می‌شود امکان تغییر این رویه وجود دارد، اما در حال حاضر این قابلیت برای یک یا نهایتا سه بازیکن است."

"مدت زمان اتمام بخش داستانی بازی کاملا به سبک بازیکن و سرعت او بستگی دارد، اما احتمالاً 20 ساعت طول می کشد تا تجربه‌ی محتویات داستانی بازی را کامل کنید. ما فعالیت های جانبی زیادی را به عنوان مراحل فرعی برای بازی در نظر گرفته‌ایم. در نتیجه اگر بخواهید این مراحل فرعی را کامل کنید، دو برابر آن زمان نیاز خواهید داشت، بنابراین احتمالاً تجربه‌ی کامل بازی تا 40 ساعت طول خواهد کشید. سپس محتوای اضافی قابل انتشار پس از اتمام بازی وجود دارد، که ما امروز در مورد آن بحث نمی کنیم، اما به اعتقاد من این محتویات اضافه نیز 20 ساعت تجربه‌ی جدید و مهیج برای شما به همراه خواهد داشت. البته همانطور که ذکر شد مدت‌زمان گفته شده برای هر بخش کاملا به سبک و سرعت بازیکن بستگی دارد و برای هر نفر فرق می‌کند."

همچنین قرار است جزییات بیشتری از این بازی در ماه‌آینده منتشر شود. عنوان Outriders در تعطیلات امسال برای پلتفرم‌های Xbox One, PS4, PS5, Xbox Series X و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.