Menu

توسعه‌دهنده عنوان نسل نهمی The Medium هیچ برنامه‌ای برای پورت آن به نسل فعلی ندارد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، عنوان Medium یک بازی نسل بعدی است که توسط Bloober Team ساخته شده و توسعه‌دهنده این عنوان بسیار معتقد است که اجرای این بازی در کنسول‌های نسل فعلی امکان پذیر نخواهد بود. در مصاحبه جدیدی در Xbox، تهیه‌کننده این عنوان، Jacek Zięba، در مورد این بازی نسل نهمی صحبت می‌کند که بار دیگر توضیح می‌دهد که این اجرای بازی فقط در نسل بعدی امکان‌پذیر است. او می‌گوید: "به لطف سخت‌افزار نسل بعدی، ما می‌توانیم تمامی دیدگاه‌های خود را برای Medium تحقق بخشیم." وی ادامه می‌دهد: "مطمئناً از لحاظ تئوری، شما می‌توانید برای اجرای بازی در نسل فعلی از برخی ایده‌های خود چشم‌پوشی کنید، اما در مورد ما این به معنای تغییر کامل ویژگی های اصلی بازی است."

جیکک تصریح کرد که قدرت Xbox Series X در ایجاد گرافیک واقع گرایانه کمک می‌کند، اما تمرکز اصلی این تیم بر روی گیم‌پلی است و می گوید: ”به لطف قدرت Xbox Series X، می توانیم بازی را به روشی که همیشه تصور می کردیم توسعه دهیم."

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد مکانیزم‌هایی که Bloober Team در Medium در حال پیاده‌سازی آن است وجود ندارد، اما طبق صحبت‌های قبلی سازندگان می‌دانیم که بازیکنان به عنوان یک واسطه در جهان بازی نقش خود را ایفا می‌کنند و به هتلی که کودکی در آن به قتل رسیده است می پردازند. بازیکنان به هر دو جهان دسترسی خواهند داشت و این قابلیت به آن‌ها این امکان را می‌دهد که عمیق‌تر و بهتر از قبل اتفاقات رخ داده در این هتل را بررسی کنند. جیکک می‌گوید: "ما تلاش زیادی می‌کنیم تا فضایی سنگین و درگیرکننده در بازی ایجاد کنیم." در واقع تلاش اصلی توسعه‌دهندگان غرق کردن بازیکن در هردو جهان بازی است.

به نظر می رسد این تیم از CPU و GPU کنسول نسل بعد برای تعامل بین دنیای واقعی و دنیای ارواح استفاده می‌کند. او توضیح می‌دهد که قبل از Xbox Series X، " اجرای بازی با وجود صحنه‌های سینمایی جذاب و مهیج و محیطی عالی با وقفه‌های طولانی صورت میگرفت و کار استودیو سخت و طاقت فرسا بود اما به لطف قدرت بالای سخت افزاری Xbox Series X، این مشکل تماما حل شده است."

در حالی که بیشتر بازی‌های اعلام شده برای Xbox Series X یا PS5 همچنین در کنسول های نسل فعلی نیز در دسترس خواهند بود، استودیو Bloober Team اعلام کرده که: "ما هیچ برنامه‌ای برای پورت بازی بر روی کنسول‌های نسل فعلی نداریم زیرا Xbox Series X تجربه‌ای را که همیشه برای این بازی منظور کرده‌ایم ارائه می‌دهد. "

شخصاً برای من (خبرنگار dualshockers) به نظر می‌رسد که بازیکنان قادر خواهند بود در هر زمان و بدون زمان بارگذاری و محدودیت، بین دو دنیای کاملاً قابل کاوش جابجا شوند. تصور می کنم گیم‌پلی بازی به نوعی شما را ملزم می کند که برای غلبه بر موانعی که در یک جهان وجود دارد اما در دیگری قابل عبور است، بین جهان‌های بازی تغییر مکان دهید. باید تا زمان انتشار بازی صبر کنیم تا بفهمیم استودیو Bloober Team چگونه می‌خواهد با عنوان Medium بازیبازان را در دو جهان خود غرق کند.

این عنوان برای پلتفرم‌های Xbox Series X و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.