Menu

سریال تلویزیونی Fallout با تیزری کوتاه معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، سازندگان سریال تلویزیونی Westworld یعنی Jonathan Nolan و Lisa Joy اعلام کردند که در همکاری‌ای با Amazon Studios, Kilter Films و Bethesda Softworks سریالی از فرنچایز محبوب Fallout خواهند ساخت. دیشب بود که Bethesda این خبر را اعلام کرد.

نولان و جوی به عنوان تهیه کنندگان این سریال حضور خواهند داشت، Athena Wickham نیز از Kilter Films و Todd Howard از Bethesda نیز جزو سازندگان سریال می‌باشند. جاناتان نولان و آتنا جوی در بیانیه‌ای مشترک عنوان کردند:

"Fallout یکی از بزرگترین فرنچایزها در میان تمام بازی‌های ویدیویی است. هر قسمت از این داستان خیالی و دیوانه کننده ساعت‌ها ما و خانواده‌هایمان را مشغول خود کرده است. از اینکه اعلام کنیم این جهان تاریک و سرگرم کننده را با همکاری آمازون و تاد هاوارد به زندگی خواهیم آورد بسیار خوشحالیم."

هاوارد، کارگردانِ بازی و همچنین سازنده‌ی سریال نیز در صحبت‌هایی گفت:

"از خیلی وقت پیش به فکر استفاده از پتانسیل زیاد Fallout بودیم. اما همین که سه و نیم سال پیش با تیم نولان و جوی صحبت کردم متوجه شدم که گروه آنان در Kilter Films بهترین گزینه برای ساخت سریالی از Fallout هستند. ما هوادار پر و پا قرص کارهایشان هستیم و همکاری با آمازون نیز هیجان‌مان را بیش از پیش ساخته است."

هیچ تاریخ انتشاری برای این سریال اقتباسی مشخص نشده است. شما می‌توانید تیزر معرفی و کوتاه سریال Fallout را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه