Menu

تأثیر Xbox Game Pass بر فروش بازی‌ها

سرویس Xbox Game Pass توانسته است در این مدت فعالیت خود طرفداران زیاد و پروپاقرصی پیدا کند. سرويسی که با قیمت به صرفه خود به شما امکان دسترسی و تجربه عناوینی زیادی را می‌دهد، عناوینی که شاید در حالت عادی به سراغشان نمی‌رفتید.
به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از منابع معتبر، اینطور به نظر می‌رسد که به طور کلی عناوینی که وارد Game Pass می‌شوند، فروش بهتری را تجربه خواهند کرد. از قرار معلوم بازی Descenders نیز از همین قبیل بازی‌هاست.
آقای مارک رز (Mark Rose) که عضوی از شرکت ناشر بازی Descenders است در حساب توئیتر خود اعلام کرد که بازی آن‌ها از وقتی وارد Game Pass شده است، جزو هشت بازی محبوب این سرویس شده است و همچنین اشاره کرد که فروش بازی آن‌ها به نسبت گذشته و در مقایسه با آن پنج برابر شده است، و مجموع فروش بازی آن‌ها در Xbox سه برابر شده است. در همین راستا استودیو سازنده یک قرارداد جدید و طولانی مدت با مایکروسافت امضاء کردند که بازی آن‌ها مدت بیشتری را در Game Pass حضور داشته باشد.

Game pass
بازی Descenders یک بازی جذاب و شگفت‌انگیز در سبک ورزشی، دوچرخه‌سواری کوهستان می‌باشد. بازی دارای گیم‌پلی روان و آرامش‌بخش می‌باشد که به همراه موسیقی‌های گوش‌نواز تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. اگر اشتراک Game Pass دارید حتماً این بازی جذاب را امتحان کنید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از Game Pass استفاده کرده‌اید؟ آینده این سرویس را چگونه می‌بینید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.