Menu

یکی از کارکنان ناتی‌داگ به استدیوی جدید سونی در San Diego پیوست؛ احتمال ساخت Uncharted باز هم بالاتر رفت

به گزارش پردیس‌گیم، پس از اتمام کارِ The Last of Us II به نظر می‌رسد که برخی کارکنان ناتی‌داگ در حال خروج از این استدیو برای کار روی پروژه‌های جدید هستند. استدیوی جدید و First Party سونی در سن دیگو یکی از استدیوهایی است که در سال‌های اخیر بسیار ساکت و بی‌خبر بوده است. هنوز هیچ گونه برنامه‌ای نیز نه از جانب سونی و نه از جانب خود استدیو اعلام نشده و حتی نامِ رسمی استدیو هم مشخص نشده است.

به هر حال با زیر نظر گرفتن فعالیت‌های استدیو می‌توان گفت که کارهای آنان به خوبی در حال انجام است. در جدیدترین خبر حول محور این استدیو می‌بینیم که Zack Oliver یکی از طراحانِ Uncharted 4: A Thief's End, Uncharted: Lost Legacy و The Last of Us Part II به این استدیو پیوسته است و هم‌اکنون در حال کار بر روی پروژه‌ای معرفی نشده می‌باشد. برخی شایعات مدعی هستند که این استدیو در حال توسعه‌ی بازی جدیدی از Uncharted می‌باشد.

زک الیور در حال حاضر طراح ارشد محیط در استدیوی واقع در سن دیگو می‌باشد. جیم رایان چندی پیش گفته بود که بازی‌های بسیاری برای PS5 معرفی خواهند شد و سورپرایزهای زیادی در راه می‌باشند. حال باید منتظر بود و دید که آیا Uncharted نیز یکی از این سورپرایزها می‌باشد یا عنوانی ناشناخته و کاملا جدید توسط استدیوی سن دیگویی معرفی می‌شود.

قابل ذکر است که چند روز پیش اخباری مبنی بر ممنوع بودن پیوستن اعضای استدیوهای سونی به دیگر استدیوهای تحت پوشش این کمپانی اشاره داشتند. یکی از کارکنان سابق ناتی‌داگ مدعی شده بود که این استدیو و Insomniac Games کارکمندان خود را به شکل انحصاری در تیم خود نگه می‌دارند.