Menu

Crysis Remastered تاخیر خورد

روز دوم مردادماه تاریخی بود که هواداران Crysis منتظر آن بودند، چرا که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این عنوان قرار بود در دومین روز از دومین ماه تابستان منتشر شود. به گزارش پردیس‌گیم اما این بازی با تاخیر مواجه شد و تا چند هفته‌ی دیگر به تعویق افتاد. لحظاتی پیش Crytek با منتشر ساختن اعلامیه‌ای رسمی گفت که هواداران باید تا چند هفته‌ی بیشتر نیز صبر کنند تا عنوان محبوب‌شان به دست آنها برسد.

در این اعلامیه آمده است که سازندگان به ارائه‌ی تجربه‌ای عالی برای کاربران متعهد هستند و برای نیل به این هدف به مدت زمان بیشتری نیاز خواهند داشت. پیش فروش بازی نیز همزمان با انتشار آن تاخیر خورده اما کاربران نینتندو سوئیچ همچنان می‌توانند این عنوان را پیش خرید نمایند.

این اعلامیه همچنین عنوان می‌کرد که تاخیر Crysis می‌خواهد بازی را در همان سطح واقعی که همه از آن انتظار دارند برساند و به همین دلیل مدتی کوتاه به تعویق می‌افتد. به احتمال زیاد واکنش منفی کاربران به تصاویر و تریلر بازی باعث این تاخیر شده است. چرا که گرافیک نمایش داده شده در ویدئوی چند روز پیش به هیچ وجه در حد انتظارات نبود و انتقادات فراوانی به سمت سازندگان روانه کرد.