Menu

خریدهای درون برنامه‌ای جایی در Crash Bandicoot 4: it’s About Time نخواهند داشت

به گزارش پردیس‌گیم، با وجود اینکه در فهرست بندی فروشگاه مایکروسافت به وجود خریدهای درون برنامه‌ای در بازی Crash Bandicoot 4:it's About Time اشاره شده بود، اما سازندگان بازی وارد عمل شدند و اعلام کردند: بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای نیست.
استودیو سازنده بازی یعنی Toys for Bob در حساب توئیتر خود اعلام کرد که بازی مذکور دارای خریدهای درون برنامه‌ای نیست. همچنین اضافه کردند که به عنوان پاداش یک لباس جدید درون بازی به نام Totally Tubular برای همه خریداران نسخه دیجیتالی در دسترس خواهد بود.
بعد از واکنش شدیدی که Activision بر سر خریدهای درون برنامه‌ای Crash Team Racing دریافت کرد، هیچ عجیب نیست که Crash Bandicoot 4 دارای خریدهای درون برنامه‌ای نباشد. البته شایان ذکر است که Crash Team Racing نیز در زمان عرضه شامل خریدهای درون برنامه‌ای نبود و آن‌ها را یک ماه بعد یعنی بعد از پایان نمره‌دهی سایت‌ها و در طی یک به‌روزرسانی به بازی تزریق شدند. این یک حرکت موزیانه بود که به مذاق اکثریت طرفداران خوش نیامد. امیدواریم که این حرکت ناشایست دوباره تکرار نشود.
بازی Crash Bandicoot 4:it's About Time در تاریخ جمعه 11 مهر عرضه می‌شود. پلتفرم‌های مقصد بازی را PS4 و Xbox One تشکیل می‌دهند. هنوز خبری از نسخه PC و Nintendo Switch نیست.

خب دوستان نظرتان چیست؟ دیدگاهتان در مورد خریدهای درون برنامه‌ای چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.