Menu

شایعه: طبق گزارش ها کنسول Xbox Series X Lockhart Model در ماه آگوست رونمایی می شود

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، این یک راز آشکار در این برهه‌ی حساس است که Microsoft قصد دارد از مدل دوم کنسول سری Xbox Series X در آینده رونمایی کند. نه‌تنها عرضه‌ی این پلتفرم به مدت بیش از یک سال در خبرگزاری‌های مختلف شایعه شده‌است، بلکه به‌نظر می رسد خود Microsoft اخیراً وجود آن را در یک سند تازه منتشر‌شده تأیید کرده‌است. بنابراین ممکن است بپرسید چه زمانی کنسول Xbox Series X Lockhart Model رونمایی و سپس منتشر خواهد شد؟ خب، طبق گزارشی جدید از وبسایت Eurogamer، شرکت Microsoft در حال حاضر ماه آگوست را برای رونمایی این کنسول در تقویم خود مشخص کرده است. این اطلاعات از منابع نامشخصی تهیه شده که با خبرگزاری‌ها گفتگو کرده‌اند.

علاوه بر این، این گزارش مشخص می‌کند که مدل Lockhart کنسول نسل بعدی به طور رسمی با نام Xbox Series S رونمایی می‌شود. این قضیه چندان شگفت‌آور نبوده و مطابق با ترتیب نامگذاری فعلی Microsoft برای Xbox One S و Xbox One X است که همین قضیه احتمال صحت این سند گزارش شده را بالا می‌برد. به همین ترتیب، پلتفرم Series S در مقایسه با همتای Series X خود قدرت کمتری خواهد داشت، اما هر دو کنسول قادر به اجرای تمام عناوین سری بعدی خواهند بود.

تاریخ رویداد بعدی Microsoft برای نمایش بیشتر از Xbox Series X و عناوین انحصاری آن، برای یک تاریخ نامشخص در ماه ژوئیه برنامه‌ریزی شده است. اینجاست که ما شاهد برخی از عناوین فرست‌پارتی از Xbox Game Studios، از جمله Halo Infinite خواهیم بود که قرار است به کنسول نسل بعدی بیایند. به راحتی می توان فرض کرد که در روزهای آینده شاهد اخبار و جزییات بیشتری از رویداد موردانتظار Microsoft خواهیم بود.

بدیهی است که برنامه های بسیاری از شرکت های بازی‌سازی به دلایل مختلف در طول سال تغییر‌کرده و متنوع بوده است. به همین دلیل با وجود احتمال رونمایی از Xbox Series X Lockhart Model در رویداد بعدی Microsoft، این احتمال وجود دارد که ما بتوانیم حتی قبل از این تاریخ نیز اطلاعات زیادی از آن بشنویم.

با این حال، نکته‌ای مطمئناً وجود دارد و آن این است که Microsoft هنوز صحبت های زیادی در مورد برنامه های نسل بعدی خود دارد. ما نه‌تنها Lockhart را هنوز ندیده‌ایم، بلکه هنوز نمی‌دانیم که کنسول Xbox Series X چه زمانی منتشر خواهد شد، قیمت آن چقدر خواهد بود یا عناوین انحصاری همزمان با عرضه‌ی این کنسول چه عناوینی هستند. در هر صورت فعلا باید تا رویداد بعدی این شرکت صبر کرده و منتظر" نمایش نسل بعدی" Microsoft باشیم.