Menu

تاریخ عرضه‌ی بتای بازی Path of Exile 2 بازهم تاخیر خورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیو Grinding Gear Games پس از جشن گرفتن انتشار آخرین بازی خود یعنی Challenge League، برنامه‌های خود را برای محتوای Path of Exile در ماه‌های آینده بیان کرد. این استودیو تأیید کرد که بتای اولیه بازی Path of Exile 2، که ابتدا برای عرضه در اواخر سال 2020 برنامه‌ریزی شده بود، "قطعاً امسال منتشر نخواهد شد." این به دلیل زمان‌بندی و برنامه‌ریزی ناشی از بیماری همه‌گیر COVID-19 صورت گرفته‌است. در عوض، این استودیو متمرکز شده تا رقابت‌های League فعلی خود را به موقع و یا تا حد امکان نزدیک به تاریخ گفته شده عرضه کند. همچنین گزار‌ش شده است که League Harvest به 14 هفته زمان برای توسعه کامل و رفع مشکلات احتمالی خود نیاز دارد، که به معنی انتشار دیرهنگام این محتوا برای سپتامبر و دسامبر است.

این استودیو بیان داشت: "این لیگ بسیار بزرگتر از Harvest است، بنابراین ما مجبور شدیم حدود یک ماه زودتر کار را روی این محتوای اضافه آغاز کنیم. ما معتقدیم که می‌توانیم بازی را کامل و با حداقل مشکل در این تاریخ عرضه کنیم. این همچنین بدان معنی است که اگر همه چیز خوب پیش برود، محتوای اضافه‌ی ماه دسامبر ما نیز می‌تواند زودتر اتفاق بیفتد و فضای بیشتری را قبل از تعطیلات در اختیار عوامل استودیو قرار دهد. البته، این تاریخ هنوز هم در معرض تغییر است پس " وقت خود را بر مبنای این اطلاعات برنامه‌ریزی نکنید تا زمانی که ما بتوانیم تاریخ دقیق انتشار بازی را به شما اطلاع دهیم"!!.

جزئیات بیشتر در مورد محتوای Path of Exile 2 در ماه‌های آینده به اشتراک گذاشته می‌شود و هرگونه پیشرفت در توسعه‌ی بازی اطلاع طرفداران این بازی خواهد رسید.