Menu

تماشا کنید: Tencent تریلر بازی سایبرپانکی SYN را منتشر کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gematsu، در کنفرانس اخیر استودیو Tencent که هرساله درخصوص انتشار ویدیو و اطلاعات جدید از بازی‌های در دست توسعه این استودیو برگزار می‌شود، شاهد دموی فنی بازی SYN عنوان شوتر اول‌شخصی جهان‌باز که برای PC و کنسول‌ها منتشر می‌شود بودیم.

این استودیو درخصوص دموی پخش شده جزییاتی منتشر کرده است:

"به برنامه Tencent Games 'Lightspeed و Quantum Studios' خوش آمدید. در این برنامه شاهد ویدیویی از عنوان SYN، عنوانی در سبک شوتراول‌شخص جهان‌باز خواهیم بود. هر چیزی که در این نسخه‌ی نمایشی می بینید ممکن است در نسخه‌نهایی تغییر کند. ما سعی کردیم گرافیکی مدرن و واقعی را در دنیایی به سبک سایبرپانک با جهانی جذاب و تصاویری چشمگیر پیش ببریم.

شخصیت‌های ما واقع‌بینانه و در عین حال شیک و دارای ویژگی‌های مختلف شخصی‌سازی از جمله جلوه‌های بسیار واقع‌گرایانه است که به دلیل همکاری با Epic Games ممکن شده است.

بازیکنان می توانند یکی از سه جناح بازی را به همراه حیوان خانگی سایبرنتیک بسیار خاص خود انتخاب کنند، که هر کدام ظاهر و ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص خود را دارند.

شخصیت‌های تاثیرگذار و فرآیند انتخاب و شخصی‌سازی وسایل نقلیه بازی در جهان آزاد آن اتفاق می افتد، بنابراین شخصیت‌ها می توانند حتی در حالی که در زمان واقعی توسط کاربران اصلاح می شوند با محیط خود ارتباط برقرار کنند."

شما را به تماشای دموی بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه