Menu

ورود Ubisoft به دنیای بازی‌های بتل‌رویال با Hyper Scape

به گزارش پردیس‌گیم، طبق شایعات جدید و اطلاعات افشا شده، یوبیسافت در نظر دارد یک بازی AAA تیراندازی اول شخص را در روزهای آینده رونمایی کند.
این اطلاعات از طریق جناب Rod Breslau مشاور فعال در صنعت مسابقات ورزش‌های الکترونیکی (eSports) فاش شده‌اند. او این اطلاعات را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و اشاره‌ای به منبع خود نکرد. ایشان گفتند، یوبیسافت تبلیغات و بازاریابی این عنوان را تحت اسم رمز Prisma Dimensions آغاز می‌کند و بتای محدود بازی هفته آینده روی سرور خواهد رفت. ایشان برای بتای عمومی و عرضه بازی نیز تاریخ یکشنبه 22 تیرماه را اعلام کردند. شایان ذکر است که این بازی یعنی Hyper Scape برای عرضه کنسولی نیز در نظر گرفته شده است و قرار است بازی بین‌پلتفرمی را پشتیبانی کند، البته جناب Breslau عنوان کردند که این قابلیت در آینده اضافه خواهد شد.
جناب Breslau در ادامه رشته پیام‌های خود عنوان کردند که این بازی با در نظر گرفتن استریمر‌ها توسعه یافته است و قراردادهای همکاری حرفه‌ای با توییچ(پلتفرم معروف و محبوب استریم و پخش زنده) و استریمر‌ها بسته شده است که بی سابقه است. به عنوان مثال ایشان به تأثیرگذاری مستقیم نظرات کاربران و بینندگان توییچ بر استریم بازی اشاره کردند و گفتند همچین چیزی در بازی‌های AAA بی سابقه بوده است.

Hyper Scape

اگر شایعات واقعیت داشته باشند، این اولین حرکت یوبیسافت برای ورود قدرتمند و جدی به بازار بتل رویال است. بازاری که با موفقیت جهانی عناوینی چون Fortnite, PUBG, Apex Legends و اخیراً Call of Duty: Warzone، توجه بیشتر شرکت‌های بازی‌سازی را به خود جلب کرده است. باید دید که آیا Hyper Scape توان رقابت با این عناوین را دارد یا خیر!؟ نظر شما عزیزان چیست؟ لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.