Menu

تصاویر، تاریخ انتشار و فضای مورد نیاز Crysis Remastered توسط فروشگاه مایکروسافت لو رفت [تریلر گیم‌پلی اضافه شد]

Crysis در سال 2007 با گرافیک فوق‌العاده بالای خود در آن زمان به یک افسانه تبدیل شده بود. این بازی همچنین میراثی هم از خود به‌جا گذاشت و یک گسترش‌دهنده و 2 دنباله برای آن ساخته شد. چندی پیش خبر آمد که نسخه Remaster آن برای سیستم‌های مدرن منتشر می‌شود و ما هنوز چیزی از آن ندیده‌ایم، اما به‌نظر می‌رسد اطلاعاتی از آن لو رفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، صفحه بازی Crysis Remastered در شعبه برزیلی فروشگاه مایکروسافت زودتر از موعود در دسترس قرار گرفته که از اینجا می‌توانید وارد آن شوید. قیمت آن مشخص نشده اما سایر اطلاعات موجود هستند. طبق این صفحه، بازی به 7.01 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد و از رزولوشن 4K و ویژگی HDR پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین نکته هم این است که انتشار آن برای روز 23 جولای (2 مرداد) ثبت شده که یعنی کمتر از یک ماه تا انتشار آن فاصله داریم. همچنین 3 تصویر هم هستند که در ادامه می‌توانید ببینید.

مثل همه موارد این چنینی در نظر داشته باشید که شاید این اطلاعات هم درست نباشند، اما فروشگاه مایکروسافت قبلا هم چندین بار اطلاعات برخی بازی‌ها را بدین شکل لو داده و درست هم از آب در آمدند. از گیم‌پلی Crysis Remastered در روز یکم جولای (11 تیر) رونمایی می‌شود. اگر واقعا تاریخ انتشاری که فروشگاه مایکروسافت ثبت کرده درست باشد، پس این موضوع به‌طور رسمی در همان روز نمایش گیم‌پلی اعلام می‌شود. شما می‌توانید تریلر لیک شده از بازی را نیز در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تما صفحه